کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا زاکانی بهترین گزینه برای شهرداری است؟

14 مرداد 1400 ساعت 10:22

در انتخاب شهردار نباید صرفا بر رزومه مدیریتی و اجرایی تمرکز کرد و ویژگی‌هایی مثل سابقه حضور در موقعیت‌های ملی، شناخت ظرفیت‌های حاکمیتی، توان کار با نهادها و سازمان‌های لشکری و کشوری و فهم دینی و سیاسی را هم در این انتخاب لحاظ کنیم..


به گزارش جهان نیوز، سید پویان حسین پور، فعال رسانه ای نوشت: شهرداری تهران، همان اندازه که پستی مدیریتی و اجرایی‌ست، یک مقام سیاسی با حوزه اثر ملی هم هست و چه به لحاظ وسعت کاری و بودجه‌ای و منابع انسانی و گستره مخاطبین و چه به لحاظ ارتباط ساختاری با نهادهای مختلف دولتی و حاکمیتی، تقریبا چیزی از یک وزارت‌خانه بزرگ و مهم کم ندارد..

قریب به ۸۵هزار نفر پرسنل و پیمانکار مستقیم و غیرمستقیم، صدها پُست مدیریتی و قریب به ده میلیون نفر جمعیت از یک سو و میزبانی ستاد تمام وزارتخانه‌ها، نهادهای ملی، ستادهای نیروهای مسلح، مسئولین کشوری و لشکری و... از سوی دیگر، اهمیت این شهرداری را بیشتر از همه شهرها نمایان می‌کند..

‏بنابر این، در انتخاب شهردار نباید صرفا بر رزومه مدیریتی و اجرایی تمرکز کرد و ویژگی‌هایی مثل سابقه حضور در موقعیت‌های ملی، شناخت ظرفیت‌های حاکمیتی، توان کار با نهادها و سازمان‌های لشکری و کشوری و فهم دینی و سیاسی را هم در این انتخاب لحاظ کنیم..

با این وصف، انتخاب دکتر علی‌رضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، بهترین انتخاب در بین گزینه‌های موجود بود..


کد مطلب: 771934

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/771934/چرا-زاکانی-بهترین-گزینه-شهرداری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com