پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

بازگشت رامبد جوان بعد از ابتلا به کرونا + عکس

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 771901
مریم شیرازی یکی از بازیگران سریال "مردم معمولی" با انتشار تصویری در صفحه مجازی‌اش از حضور رامبد جوان در ضبط این مجموعه خبر داده است.
به گزارش جهان نيوز، رامبد جوان از سی‌ام تیرماه درگیر بیماری کرونا شد و به همین خاطر بعد از چند قسمت "خندوانه" و بازپخش، گروه این برنامه تلویزیونی نتوانستند بدونِ او ادامه بدهند و این برنامه زودتر از موعِد به نقطه پایانی در فصل هفتم رسید. 

البته در این میان 17 نفر از عوامل مجموعه "خندوانه" هم درگیر کرونا شدند. 

رامبد جوان در این مدت که راهی بیمارستان هم شد کمتر در فضای‌مجازی فعال بود و خودش هم به این نکته اشاره کرد؛ و آخرین خبری که قبل از ترخیصِ او، رسانه‌ای شد همان نکته درگیر نشدن ریه‌های این هنرمند با کرونا بود. او در آخرین پیام خود نوشت:  

«کرونا تمام توانش را برای از بین بردن من خرج نکرد! خدا را شکر ریه‌هام اصلاً درگیر نشد، اما درمان غیربیمارستانی، کفایت نکرد. مقاومت بدنم رو به پایان بود و به تشخیص پزشک در روز هفتم ابتلا، به بیمارستان آمدم.»


نهایتاً امروز در پیام مجازی مریم شیرازی یکی از بازیگران "مردم معمولی" تصویری از رامبد جوان منتشر شد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد سکانس‌های قسمت آخر این سریال فیلمبرداری می‌شود و او هم در این صحنه‌ها حضور دارد.

البته سیدعلی احمدی تهیه‌کننده "خندوانه" هم خبر داده که رامبد جوان از بیمارستان مرخص شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یسنا
Iran, Islamic Republic of
گرچه دل خوشی ازش ندارم اما خوشحالم که خوب شد براش دعا هم کردم