پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸
الهیان نماینده تهران در مجلس:

رویکرد ضد فساد آقای زاکانی منجر به خدمت‌رسانی به قشر محروم تهران خواهد شد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب: 771894
نماینده تهران در مجلس گفت: رویکرد ضد فساد و تحول گرایی آقای زاکانی و برنامه تحولی که در مدیریت شهری‌شان دارند منجر به محرومیت زدایی، تحقق عدالت، رفع آسیب های اجتماعی و خدمت‌رسانی به قشر محروم و متوسط تهران خواهد شد.
رویکرد ضد فساد آقای زاکانی منجر به خدمت‌رسانی به قشر محروم تهران خواهد شد
به گزارش جهان نيوز، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در مورد انتخاب علیرضا زاکانی از سوی شورای شهر تهران به سمت شهردار تهران گفت: انتخاب آقای زاکانی به عنوان شهردار تهران نویدبخش رفع مشکلات پایتخت و وضعیت فعلی و عقب گردی است که در طول این سال‌ها در پایتخت اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: رویکرد ضد فساد و تحول گرایی آقای زاکانی و برنامه تحولی که در مدیریت شهری‌شان دارند منجر به محرومیت زدایی، تحقق عدالت، رفع آسیب های اجتماعی و خدمت‌رسانی به قشر محروم و متوسط تهران خواهد شد و از این جهت باید برای این انتخاب از اعضای شورای شهر تهران تشکر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایطی که حاشیه شهر تهران در حال حاضر دارد که منجر به محرومیت و آسیب های اجتماعی شده است نیاز به رویکرد تحولی و خدمت رسانی به مردم محروم و طبقه ضعیف و متوسط شهر تهران دارد که ان‌شاالله با برنامه ای که آقای زاکانی ارائه دادند و مدیریت جهادی و انقلابی ایشان پایتخت به سامان خود خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


⭕️ اسطوره فساد ستیزی ، شهردار تهران شد
زاکانی
Iran, Islamic Republic of
یکی از آسیب‌ها این است که نماینده از اوّلی که وارد مجلس میشود، نقشه‌ی رسیدن به فلان پستِ مثلاً اجرائی را در سر خودش بپروراند -که وزیر بشود، مدیر بشود، فلان [مسئول] بشود- نه، این وظیفه‌ی نمایندگی بسیار مهم است..
Iran, Islamic Republic of
نمایندگی مردم قم چه می شود؟
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت برادر بزرگوار و عزیز جناب آقای دکتر زاکانی .انشاا.. موفق باشید

با آروزی توفیق روزافزون، تهران نیازمند آزاد مردی انقلابی است که تحول در عرصه مدیریت شهری تهران رو سر سفره محرومان و مستضعفان آورد. ..
حسن
Iran, Islamic Republic of
شما که با مردم قم پیمان بستی تا 4 سال نماینده اش باشی ...
رر
Iran, Islamic Republic of
خانم محترم شما همه اش در نقش داور هستي! كارايي شخص خود شما چه است!؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانیوز امانت دار باش یا کلا مطلب کاربر را منکر شو یا کامل تائید کن ..
Iran, Islamic Republic of
نه بابا به من ثابت شد جهان نیوز عادل نیست