کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجیدی با برد قلعه نویی به فینال رسید

13 مرداد 1400 ساعت 22:26

استقلال با پیروزی برابر گل گهر در بازی نیمه نهایی جام حذفی، موفق شد برای دومین سال پیاپی و به طور کلی برای سیزدهمین بار راهی بازی فینال شود.


به گزارش جهان نیوز، در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای گل گهر بود. در این بازی حساس که نیمه اول آن سرد و کسل کننده رو به پایان بود، سیرجانی ها از اشتباه حسینی استفاده کرده و به گل نخست رسیدند.

ارسال صادقی به روی دروازه با دفع بد حسینی همراه شد و امین پورعلی با ضربه ای بغل پا توپ را به طاق دروازه استقلال چسباند تا گل گهر با برتری یک گله به رختکن برود.

اما در نیمه دوم فشار استقلال برای زدن گل تساوی افزایش یافت و در نهایت نیز به نتیجه رسید.

شوت آرش رضاوند در دقیقه 74 به دست یونس شاکری مهاجم عقب کشیده گل گهری ها برخورد کرد و وحید کاظمی یک خطای پنالتی را برای استقلال اعلام کرد که وریا غفوری پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت بشاگردی وارد دروازه کرد.

در ادامه دو تعویض طلایی فرهاد مجیدی به بار نشست و زمینه ساز گل دوم بودند. پاس خوب اسماعیلی به سبحان خاقانی رسید که او درون محوطه جریمه با خطای زکی پور متوقف شد که باز هم کاظمی برای استقلال یک پنالتی دیگر اعلام کرد که غفوری با ضربه ای شجاعانه به وسط دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه نیز تلاش گل گهر برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و استقلال با پیروزی در این بازی راهی دیدار فینال شد. حالا فرهاد مجیدی برای دومین سال متوالی تیمش را به بازی فینال می رساند و او به دنبال تکمیل مأموریت ناتمام فصل قبل است و قصد دارد هواداران تیمش را به یک جام برساند. حریف آبی ها پس از پایان بازی فولاد و ملوان مشخص خواهد شد.


کد مطلب: 771889

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/771889/مجیدی-برد-قلعه-نویی-فینال-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com