جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران:

با شهرداری زاکانی، مردم تهران طعم خدمت صادقانه را می چشند

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 771887
سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: با شهردار شدن آقای زاکانی مردم تهران طعم خدمت صادقانه و دیدن‌مدرانه را خواهند چشید و ما در این دوران شاهد اداره ارزان شهر و برخورداری اقشار ضعیف از مزایا و امکانات شهری خواهیم بود.
با شهرداری زاکانی، مردم تهران طعم خدمت صادقانه را می چشند
گروه سیاسی جهان نيوز: علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: در دوران همکاری‌ام با آقای زاکانی و همین‌طور قبل از آن در دورانی که رابطه دوستانه با ایشان داشتم ایشان را فردی فسادستیز دیده‌ام.

وی افزود: با توجه به گردش مالی بالای شهرداری تهران روحیه فسادستیزی آقای زاکانی به سلامت مالی شهرداری کمک می‌کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: ویژگی دیگر آقای زاکانی تحول‌خواهی است و قطعاً مردم در دوران شهرداری آقای زاکانی در شهر تهران تغییر و تحول را در خدمت‌رسانی به مردم شاهد خواهند بود و تغییرات محسوس در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.

خضریان خاطرنشان کرد: با توجه به ریاست آقای زاکانی در بسیج دانشجویی و ارتباطی که با نیروهای انقلابی از قشر دانشجویان داشته ما می‌توانیم شاهد حضور نیروهای انقلابی در شهرداری تهران در دوره پیش‌رو باشیم.

وی افزود:‌ در دوره‌ای که آقایان تکنوکرات شهردار تهران بودند شهر گران اداره می‌شد و اقشار ضعیف جامعه توان زندگی در تهران را نداشتند و به حاشیه شهر رانده شدند، یکی از ویژگی‌های آقای زاکانی این است که شهر را ارزان اداره می‌کند و اقشار ضعیف نیز می‌توانند از مزایا و امکانات شهر اضافه کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: ویژگی دیگر ارائه خدمت صادقانه و عادلانه به مردم است و مردم تهران در دوره شهرداری آقای زاکانی طعم خدمت صادقانه و عادلانه را خواهند چشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت برادر بزرگوار و عزیز جناب آقای دکتر زاکانی .انشاا.. موفق باشید

با آروزی توفیق روزافزون، تهران نیازمند آزاد مردی انقلابی است که تحول در عرصه مدیریت شهری تهران رو سر سفره محرومان و مستضعفان آورده و افراد نالایقی رو.....بیرون انداخته و به جوانان مومن انقلابی فرصت خدمتگزاری بدهد.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
دکتر زاکانی بهترین گزینه برای تصدی شهرداری تهران بود به مردم تهران تبریک میگم.
امید وار
Iran, Islamic Republic of
.....