پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱
گزارش// آزمون حساس انتخاب مدیر انقلابی برای پایتخت

درخواست های متعدد جوانان انقلابی، فعالین فرهنگی، سیاسی ودانشجویی از منتخبین شورای شهر تهران/ مسئولیت شهرداری را به انقلابی ترین گزینه واگذار کنید/ برای انتخاب شهردار در دام تکنوکرات‌ها نیفتید

نفی صریح گزینه‌های غیرانقلابی با انتخاب شهردار فساد ستیز و در تراز ملی
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 771882
از این فرصت تاریخی به خوبی استفاده کرده و با انتخاب شهردار مردمی، انقلابی، فساد ستیز و در تراز ملی و کلان‌شهر تهران، انتظار بحق جوانان مومن انقلابی را براورده و در برابر خداوند متعال و مردم بزرگوار تهران سربلند باشید.
درخواست های متعدد جوانان انقلابی، فعالین فرهنگی، سیاسی ودانشجویی از منتخبین شورای شهر تهران/ مسئولیت شهرداری را به انقلابی ترین گزینه واگذار کنید/ برای انتخاب شهردار در دام تکنوکرات‌ها نیفتید
گروه سیاسی جهان نيوز: در آستانه انتخاب شهردار جدید برای تهران، گروه های متعددی از جوانان انقلابی، فعالین فرهنگی و سیاسی و دانشجویی با صدور بیانیه و نامه های به منتخبین جدید شورای شهر تهران درخواست کردند که مسئولیت شهرداری را به انقلابی ترین گزینه واگذار کرده و برای انتخاب شهردار در دام تکنوکرات‌ها نیفتاند.

مسئولیت شهرداری را به انقلابی ترین گزینه واگذار کنید
انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه های علامه طباطبایی، تربیت مدرس، شاهد و علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر نوشتند: شایسته است اعضای منتخب شورای شهر که ما ایشان را دارای سوابق انقلابی و جهادی می دانیم، اکنون و در این برهه حساس انتخاب شهردار و در حالی که تعداد گزینه های پیش رو تقلیل یافته و به نقطه پایانی نزدیک می گردد، مسئولیت خطیر شهرداری تهران را به انقلابی ترین گزینه واگذار نموده و بستر موفقیت هرچه بیشتر این دوره شورای شهر تهران را فراهم سازند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادران و خواهران ارجمند

اعضای منتخب شورای اسلامی شهر تهران

سلام علیکم؛

ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای شما عزیزان در سنگر خدمت به مردم شریف تهران، در این مقطع زمانی که مشغول بررسی گزینه های تصدی شهرداری تهران می باشید، بدون مقدمه و خارج از تعارفات معمول سیاسی بر خود لازم می دانیم نکاتی را خدمتتان یادآور شویم:

1- پس از یک دوره خمودگی و رخوت در حوزه مدیریت شهری در سال های اخیر و غلبه نگاه حزبی یک جریان خاص بر شورای شهر تهران و عملکرد ضعیف آن شورا، مردم شریف شهر تهران امیدوار به دمیده شدن روح جدید بر پیکر مدیریت شهری بوده و توقع تمرکز شورای شهر بر عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی شهر را داشته و با انتخاب این شورا، بر سپردن این مسند به نیروهای مومن و متخصص و انقلابی، پیامی روشن به جریانات و افراد مختلف اعلام کردند.

2- طی هفته ها و روزهای اخیر، گزینه های مختلفی به عنوان نامزدهای شهرداری تهران در رسانه های و همچنین مصاحبه های برخی اعضای شورای شهر مطرح گردیده اند که بر حسب ظاهر، این مسیر به مراحل پایانی و جمع بندی انتخاب نهایی شهردار تهران نزدیک شده است.

3- در میان گزینه های مطرح شده، افراد توانمند و انقلابی مختلفی مطرح شده اند که البته از این شورا که ماحصل رای اعتماد مردم شریف شهر تهران به لیست نیروهای انقلابی است، جز این هم توقع نیست؛ لکن در میان افراد مطرح شده، اسامی برخی افراد به گوش می رسد که دارای روحیات وسوگیری های تکنوکراتی بوده و انتخاب ایشان به عنوان شهردار، بر خلاف میثاقی است که اعضای منتخب شورای شهر در ایام انتخابات با مردم بستند و آینده شهرداری تهران را در مسیر خدمت رسانی با ابهام و اما و اگر مواجهه می کند. بی تردید، رای و انتخاب یک شهردار تکنوکرات، ادامه حضور جریان مدیران غیرانقلابی و غیر جهادی در سازمان مهم و حساس شهرداری است و مردم شریف تهران باید هزینه های ناکارمدی این جریان را بپردازند.

4- شایسته است، اعضای منتخب شورای شهر که ما ایشان را دارای سوابق انقلابی و جهادی می دانیم، اکنون و در این برهه حساس انتخاب شهردار و در حالی که تعداد گزینه های پیش رو تقلیل یافته و به نقطه پایانی نزدیک می گردد، مسئولیت خطیر شهرداری تهران را به انقلابی ترین گزینه واگذار نموده و بستر موفقیت هرچه بیشتر این دوره شورای شهر تهران را فراهم سازند.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شاهد تهران
انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

* نامه‌ی ۶۰ نفر از فعالان فرهنگی اجتماعی سیاسی تهران به منتخبین شورای شهر برای انتخاب شهردار پاکدست و انقلابی و فسادستیز

از سوی دیگر نامه‌ی ۶۰ نفر از فعالان فرهنگی اجتماعی سیاسی تهران به منتخبین شورای شهر برای انتخاب شهردار پاکدست و انقلابی و فسادستیز نیز متنشر شده است

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

الْفُرْصَةُ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ فَانْتَهِزُوا فُرَصَ الْخَيْرِ
*منتخبین محترم شورای شهر تهران*
باسلام و احترام

اکنون که با عنایت خداوند متعال و اقبال مردم شریف ، نجیب و انقلابی تهران، فرصت خدمت به نمایندگانی با رویکرد پافشاری و اعتقاد بر ارزشهای انقلاب فراهم شده است و نیز بر اساس منطق حاکم بر تغییرات کشور و توقع بدنه‌ی انقلابی جامعه از شما بزرگواران برای تحول آفرینی همه‌ جانبه‌ی تهران در راستای *عدالت، رفاه و پیشرفت، رفع فساد از شهرداری و افزودن سرمایه اجتماعی نظام؛* انتظار می‌رود در آزمون حساس انتخاب مدیر انقلابی، جریان‌ساز، پرتوان و معتقد به بکارگیری متخصصان متعهد، انقلابی و جوان برای مدیریت شهر؛ با انتخابی آگاهانه و هوشمند، از این فرصت تاریخی بدست آمده به خوبی استفاده کرده و ضمن *نفی صریح گزینه‌های غیرانقلابی و پرابهام،* با انتخاب *شهردار مردمی، انقلابی، فساد ستیز و در تراز ملی و کلان‌شهر تهران،* انتظار بحق جوانان مومن انقلابی را براورده کنید و در برابر خداوند متعال و مردم بزرگوار تهران سربلند باشید.
والسلام علیکم

جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی تهران:
۱- اعظم‌السادات حسینی (فرهنگی)
۲- سیدپویان حسین‌پور (رسانه‌ای)
۳- محمدحسن جعفرزاده (فرهنگی)
۴- عرفان خسریان (اجتماعی)
۵- محسن دنیوی (فرهنگی)
۶- حمیدرضا دانایی (فرهنگی)
۷- محمد لسانی (رسانه‌ای)
۸- سیدمهدی زریباف (اقتصادی)
۹- علیرضا مقصودی (فرهنگی)
۱۰- فاطمه گریوانی (اجتماعی)
۱۱- علی الفت‌پور (پژوهشی)
۱۲- سعید کرمی (حقوقی)
۱۳- سعید غضنفری (فرهنگی)
۱۴- مجید فولادگر (پژوهشی)
۱۵- عبدالله دارایی (جهادی)
۱۶- امیرمسعود نراقی‌پور (فرهنگی)
۱۷- علی شمسی‌پور (هیات علمی)
۱۸- علی دین‌محمدی (جهادی)
۱۹- علی پورجباری (فرهنگی)
۲۰- شهیده جهانیان (اجتماعی)
۲۱- میثم نادی (فرهنگی)
۲۲- حسین سلمانزاده (جهادی)
۲۳- حجت‌الاسلام سیدصادق کاظمی (سیاسی)
۲۴- حبیب ترکاشوند (رسانه‌ای)
۲۵- مجید خدام‌رضوی (فرهنگی)
۲۶- اسماعیل مفتاحی (فرهنگی)
۲۷- سمانه تقدیر (هیات‌علمی)
۲۸- جواد تاجیک (فرهنگی)
۲۹- رضا نوراللهی (پژوهشی)
۳۰- عباس شعبانی (شهری)
۳۱- محسن رب‌دوست (فرهنگی)
۳۲- حجت‌الاسلام احسان رنجبر (اجتماعی)
۳۳- رامین پزشکی (سلامت)
۳۴- مهدی حمزه نژاد (هیات علمی)
۳۵- امید مرندی (جهادی)
۳۶- محمد اسدیان (شهری)
۳۷- زین‌العابدین امن‌پور (حقوقی)
۳۸- مرتضی خلفی‌زاده (رسانه‌ای)
۳۹- مهدی شریفی (اجتماعی)
۴۰- علیرضا مرادزاده (شهری)
۴۱- حجت‌الله غلاملی (اجتماعی)
۴۲- فاطمه دوستکامی (فرهنگی)
۴۳- حسین کاشانی‌پور (سیاسی)
۴۴- منصور حاجی (اجتماعی)
۴۵- محمدجواد مشتهر (رسانه‌ای)
۴۶- قاسم پناهی (فرهنگی)
۴۷- فرح فرداد (سلامت)
۴۸- جواد قربانی (جهادی)
۴۹- احمد جوانمرد (سلامت)
۵۰- علی بهرامی (اقتصادی)
۵۱- احمد مسلمی (سلامت)
۵۲- صدیقه معین مهر (هیات علمی)
۵۳- ناهید دیناروند (اجتماعی)
۵۴- حسن فاضلی (فرهنگی)
۵۵- سیدرضا غلامی (سلامت)
۵۶- سعید راعی (اجتماعی)
۵۷- احسان میرکلایی (سیاسی)
۵۸- منصور عظیم‌زاده (اجتماعی)
۵۹- سیدحسن حسینی (سیاسی)
۶۰- احسان متولیان (فرهنگی)

* نامه‌ جمعی از ادوار بسیج دانشجویی به اعضای شورای شهر تهران / برای انتخاب شهردار در دام تکنوکرات‌ها نیفتید

جمعی از ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به اعضای شورای شهر تهران، از آنان خواستند برای انتخاب شهردار تهران تسلیم خواسته‌های برخی سیاسیون نشده و عاقلانه تصمیم بگیرند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از ادوار جنبش دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به اعضای شورای شهر تهران، نکاتی را یادآور شده و از آنان خواستند برای انتخاب شهردار تهران تسلیم خواسته‌های برخی سیاسیون نشده و عاقلانه تصمیم بگیرند.

متن این نامه به شرح زیر است: 
اعضای محترم شورای شهر تهران؛
سلام علیکم ؛
همانطورکه مستحضرید شهرداری تهران دولتی کوچک است و می تواند ظرفیت های مهمی برای انقلاب اسلامی در دوره تحول ایران در آینده ایجاد کند .
مع الاسف شنیده شده است که با فشار برخی سیاسیون گزینه هایی مطرح شده که نه تنها صاحب تئوری و اندیشه مستقل انقلابی نیستند بلکه نهایتا در سطح مجری عمرانی و فنی قابل ارزیابی می باشند!
آنچه در دوره شهرداری جریان اصولگرا پاشنه آشیل بوده است ، فقدان نگاه راهبردی، مبنایی و عمیق به اداره شهر تهران است که اکنون نگرانی های بیشتری از آن دوره در این زمینه احساس می شود .
از شما که با پرچم جریان انقلاب به شورای شهر راه یافته اید انتظار می رود به هیچ وجه در دام تکنوکرات ها نیفتاده و تصمیمی انقلابی برای این ظرفیت مهم اتخاد نمایید .

جمعی از ادوار مسئولین بسیج دانشجویی:
علی کیان، ادوار بسیج دانشگاه علامه طباطبایی
سید مرتضی احمدزاده، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)
ایمان کرمی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی
حسین کیانی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی
سید محمد حسین هاشمی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه دانشگاه امام صادق(ع)
محمدعزیز صانعی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)
علیرضا رحیمیان، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)
مصطفی صادق محمدی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی
محمد زینی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
جواد واعظی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
حسین صداقتی، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا آخر و عاقبت زاکانی را بخیر کند