پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آخرین وضعیت جسمانی بدلکار جوان سینما

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 771714
تا این لحظه آخرین خبر این است که ارشا اقدسی هنوز علائم حیات دارد و کسی نگفته که فوت کرده است.
آخرین وضعیت جسمانی بدلکار جوان سینما
به گزارش جهان نيوز، علیرضا فتحی نایب رییس انجمن بدلکاران سینما در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین وضعیت ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران گفت: متاسفانه در برخی رسانه ها خبر از درگذشت ارشا اقدسی داده‌اند اما آنچه که من از خانواده و نزدیکان ارشا اقدسی می‌دانم این است که وی هنوز علائم حیات دارد و کسی نگفته که فوت کرده است.

وی در همین راستا ابراز کرد: تیم پزشکی در حال بررسی وضعیت ارشا اقدسی است و همه برای اینکه بتوانند کوچک ترین درصد برای بازگشت ارشا اقدسی را ممکن کنند در حال تلاش هستند پس لطفا دوست داران ارشا اقدسی اجاز بدهند تا وضعیت ارشا مشخص شود و موثق ترین اخبار را از زبان خانواده و دوستان این بدلکار عزیز که در بیرون حضور دارند شنیده و بپذیرند و فقط در این شرایط برایش دعا کنیم.

لازم به ذکر است که خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما بامداد امروز با حضور در بیمارستان «سن جورج روم» علائم حیاتی ارشا اقدسی توسط پزشکان را تایید و اعلام کرد که پزشکان ایرانی برای بررسی وضعیت و بازگشت سلامتی ارشا اقدسی دعا می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا خودش شفاش بده پروردگار عالم