کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام شیخ عیسی قاسم بمناسبت آزادی شیخ زکزاکی

خبرگزاری دانشجو , 12 مرداد 1400 ساعت 10:49

رهبر نهضت اسلامی بحرین با صدور پیامی آزادی شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را تبریک گفت.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه خبری مرکز المقاوم، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی و انقلاب بحرین با صدور پیامی آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار داشت: سلام بر شما جناب شیخ ابراهیم زکزاکی -مجاهد و مبارز فی سبیل الله- فردی غیرتمند نسبت به اسلامی و کرامت انسانی، مشتاق و کوشا برای آزادی شرافتمندانه انسانها- سلام علیکم و رحمت الله و برکاته. روز آزادی شما از زندان ظلم، روز شادی واقعی مومنان و تمامی کسانی است که قدر نقش شخصی، چون شما را می‌دانند، شما که برای حق و عدالت تلاش می‌کنید.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: این جهاد و صبر بر آزار و اذیت‌ها در راه خدا گوارای وجودتان که با برائت جستن و رهایی از همه آنچه از شما به دور است و می‌خواستند به شما نسبت بدهند، آن‌هایی که در حق شما ظلم کردند را رسوا ساختید.

گفتنی است شیخ «ابراهیم زکزاکی» عضو نیجریه‌ای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و همسرش خانم «زینت ابراهیم» روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ با حکم دادگاهی در نیجریه، آزاد شدند.

این دادگاه به پرونده شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش رسیدگی و آن‌ها را از همه اتهامات وارده تبرئه کرد. حکم آزادی شیخ زکزاکی و همسرش پیش از این نیز صادر شده بود، اما دولت و ارتش نیجریه آن را اجرا نمی‌کردند.


کد مطلب: 771702

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/771702/پیام-شیخ-عیسی-قاسم-بمناسبت-آزادی-زکزاکی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com