جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۵

نامه رهبر انقلاب به روحانی منتشر شد +جزئیات

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 771647
در پی نامه و پیشنهاد وزیر بهداشت به رهبر انقلاب در باره تعطیلی دو هفته‌ای برای کاهش چرخش ویروس کرونا، رهبر معظم انقلاب اسلامی از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.
نامه رهبر انقلاب به روحانی منتشر شد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، در پی نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستانها، رهبر معظم انقلاب اسلامی از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.

در مرقومه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به آقای روحانی رئیس‌جمهور آمده است: «پیرو هشدار وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیشنهاد تعطیلی بخاطر بیماری همه‌گیر، مقتضی است این موضوع در ستاد ملّی کرونا مطرح و بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد».

نمکی در نامه روز گذشته خود به رهبر انقلاب پس از برشمردن علل و زمینه‌های گسترش بیماری و فشار سنگین بر کادر درمان، به صحنه آوردن کلیه امکانات کشور برای مقابله جدی با این پدیده را ضروری دانست و نوشت: «شاید دو هفته تعطیلی جدی و ایستادگی و بکارگیری نیروهای نظامی و انتظامی و برخورد با شکستن پروتکل‌ها بتواند تا حد قابل توجهی از چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها و فشار نفس‌گیر بر همکاران ما بکاهد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا باورنکنید!
چطور موقع کنکور و آزمون استخدامی و... کرونا نیست حالا هست! موقع محرم هست! معیشت و زندگی مردم هست! ولی جاهایی که خزانه دولت پر کن هستن حتی اگر تجمع هم باشه خیر است و کرونایی نیست!!!!!!
رحیم
Iran, Islamic Republic of
....
آقا مجتبی
Iran, Islamic Republic of
خدا رهبر فرزانه را حفظ فرماید .
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر نمکی چرا با تأخیر فراوان آنهم در آستانه استقرار دولت جدید و آغاز محرم نامه نگاری کردند چرا؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای رییسی برای اصلاح بانک مرکزی تلاش کن .