پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

محدودیت تردد برای مراسم تنفیذ و تحلیف

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 771613
فرمانده انتظامی تهران بزرگ تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: در محدوده‌های برگزاری دو مراسم " تنفیذ" و "تحلیف" ریاست جمهوری، محدودیت تردد برای وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است.
محدودیت تردد برای مراسم تنفیذ و تحلیف
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری که در ستاد مرکزی فاتب، برگزار شد، گفت: ناجا و فاتب دارای بیشترین مسئولیت در برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف هستند و برای تامین امنیت و مدیریت ترافیک آن، برنامه‌ریزی‌های زیادی را انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم در این خصوص با دستگاه ها و سازمانهایی نظیر سپاه، مجلس و ... انجام شده است، گفت: برای مراسم تنفیذ محدودیتهای ترافیکی در محدوده خیابانهای ولیعصر (عج)، جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برای روز ۱۴ مرداد که مراسم تحلیف برگزار می‌شود نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم و در محدوده اطراف مجلس و خیابانهای منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرحهای ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود.

وی در مورد حضور مهمانان خارجی نیز گفت: با توجه به حضور مهمانان خارجی  امکانات را به کار گرفته‌ایم تا در ترددها مشکلی ایجاد نشود.

به گفته رحیمی، علاوه بر طرحهای ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی  کنترلهای نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در دستور کار است.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *