جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۵

مشاور قالیباف به پرویز پرستویی نامه نوشت +متن

يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 771451
همه ما شما را آدم با معرفت و لوتی و به قول بچه‌های تهران از با مراما و بچه‌های پائین می‌شناسیم همونطور که این بامرامی را هم روی پرده سینما به همه مردم نشون دادید.
مشاور قالیباف به پرویز پرستویی نامه نوشت +متن
به گزارش جهان نيوز، سید محمود رضوی مشاور رئیس مجلس در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: 
استاد عزیزم پرویز خان پرستوئی؛

سلام علیکم

پس از فضاسازی‌های حول محور نحوه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس، یادداشتی در صفحه شما خواندم که خالی از لطف نبود چند خط توضیحاتی در خصوص برخی موارد تقدیم کنم؛

همه ما شما را آدم با معرفت و لوتی و به قول بچه‌های تهران از با مراما و بچه‌های پائین می‌شناسیم همونطور که این بامرامی را هم روی پرده سینما به همه مردم نشون دادید؛

از جواد کولی آدم برفی تا حاج کاظم آژانس تا رضا مارمولک تا این اواخر حاج حیدر بادیگارد و حتی ابراهیم خوش لحن مطرب؛

همه بامرام بودن و قاعدتا توقع داریم که حرف ما را هم بشنوید و بامرام و صفایتان مارو قضاوت کنید.
 
پرویز خان
من هم معتقدم درد دل شما و همه مردم از وضعیت نابسامان کشور بجاست، خصوصا شما که این سالها شهر به شهر و روستا به روستا رفتید و از نزدیک‌ درد مردم را دیده اید، از نزدیک درد را با گوشت و پوست خود احساس کرده‌اید، ما هم مثل شما رفته‌ایم و دیده‌ایم.

استاد پرستوئی عزیز؛ 
واقعیت اینه که ابر رسانه ای منفی پیرامون فضای مجازی و جو خاص حاکم بر آن اجازه نمیده ما خیلی از اتفاقات خوب را ببینیم، همانطور که سالها اجازه ندادن خدمات مختلف آقای قالیباف در ناجا و شهرداری تهران دیده شود و آنقدر فضا منفی است که حتی خدمات آقای قالیباف به فرهنگ و سینما هم به یاد هم‌صنف های خودمان هم نمانده است!

اما در مورد اینکه مجلس در یکسال گذشته برای اقتصاد و معیشت مردم بخصوص قشر ضعیف و آسیب پذیر در حدود اختیارات خود چه کرده است باید بگویم؛ برای مثال در مسئله خوزستان، سال گذشته آقای دکتر قالیباف و روسای کمیسیون‌های مجلس به همراه نمایندگان خوزستان از نزدیک شهر به شهر رفتند و مسئله را میدانی بررسی کردند و در بودجه ۱۴۰۰ ، مجلس هزار میلیارد تومان مصوبه گذرونده و به دنبال ابلاغ تخصیص آن برای حل مسائل هم هستند، از ۷۲۰ روستای دارای تنش آبی در خوزستان در همین یکسال تنش آبی حدود ۱۵۰ روستا با همین پیگیری‌های مجلس حل شده است و اگر این اقدامات نبود مشکلات خوزستان امروز وسعت و عمق بسیار شدیدتری می‌داشت، آیا ابر رسانه ای فضای مجازی گذاشته این به گوش مردم برسه؟

علت کند شدن فرایند اجرایی مصوبات و تخصیص اعتبارات مشخص شد؟ 

یا در مورد مسکن، طرح خانه های خالی که مصوب شد و به اعتراف خود دولت ابتدا باعث جلوگیری بی رویه اجازه بهاء را گرفت وبعد از آن در مناطقی حتی باعث کاهش شد، آیا اجازه دادند به گوش مردم برسه؟!

یا طرح ساخت یک میلیون مسکن که مصوبه مجلس دارد بودجه اش مشخص شد، سازوکارش درآمد اما دولت اجرا نکرد که ن‌شاءالله دولت بعد از وعده های اساسی اش بود و اجرا میکند.

بعد از نظارت میدانی سیستان‌وبلوچستان و چند استان دیگر ۵۰ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در بودجه ۱۴۰۰ مصوب شد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، افزایش حقوق سربازان یا دوبرابری وام مسکن و ازدواج و …. کلی از کارهای دیگه ی مجلسه که شاید به گوشتان نرسیده باشد.

در مورد خبر کذب بستن اینستاگرام و واتس‌اپ هم رئیس مجلس صراحتاً نوشتند که در این طرح مجلس برنامه مجلس بستن این پلتفرم‌های پرکاربرد نیست و برخی ابهامات طرح در خصوص این پلتفرم‌ها باید اصلاح شود، حتی اصلا هنوز طرحی مصوب نشده، بلکه فقط و فقط آغاز فرایند بررسی طرح در کمیسیونی متشکل از منتخبین کمیسیون‌ها تصویب شده!

قاعدتا در میان نظرات ۲۹۰ نماینده نظرات مختلفی وجود دارد که مخالف نظر رئیس مجلس باشد، اما برآیند نظرات مجلس به صورت قطعی مخالف بسته شدن فضای کسب کار مردم در اینستاگرام و واتس اپ است.

الغرض؛ امثال من از شما که خودتان هم کف میدان هستید هم رسانه، توقع داریم که در این فضای پرابهام مجازی ، در کنار اشکالاتی که گوشزد میکنید، این همه خدمت را هم به گوش بقیه برسونید و امکانات و ظرفیت‌های قانونی مجلس را با وجود دولتی که از توان و انگیزه هایش مطلع هستید، ارزیابی منصفانه کنید.

مردم از ناکارآمدی این ۸ سال خسته‌اند و هر خبر خوبی میتونه نقطه امیدی تو زندگی روزمره اونها باشه، مثل همه کارهای خیری که میکنید و بانی حال خوب مردم میشوید.

هر زمان که صلاح بدونید میتونیم مجلس خدمت شما باشیم و بیشتر از تصمیمات مجلس مطلع شوید و درباره کم و کیف همین طرح فضای مجازی هم تبادل نظر کنیم.

اگر گفتگو نکنیم که چیزی تغییر نمی‌کند؛ چیزی اصلاح نمی‌شود. با هم بیشتر حرف بزنیم تا از پس غبار اختلافات و سوء تفاهم ها، شاید از همدلی و تفاهم ها، نفعی به مردم برسد.

سعادت گرچه کمرنگ است
ارادت همچنان باقیست
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بجای وقت گذاشتن برای پاسخگویی به یک مشت سلبریتی....باید پاسخ سوالات دانشمندان ، اساتید و کارشناسان در خصوص مشکلات وضع موجود و راههای برون رفت از آن را بدهید.
سرور
Iran, Islamic Republic of
امثال همین پرستویی و کیانیان باعث روی کار آمدن دولت و صدمات اقتصادی ۸ ساله به مردم شدند..!!
Iran, Islamic Republic of
شما ناراحت این هستید با آمدن رئیسی بخشش مالیاتی روحانی برای شما برداشته بشه.
Iran, Islamic Republic of
وقتی این سلبریتی ها که فکر میکنند در همه مسائل عالم هستند اینگونه در هر کاری سرک میکشند نتیجه میشود این وضعیت بلبشو و به هم ریخته
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
من نمی فهمم این آقای پرستویی و امثالهم با فرض اینکه بین این همه ستاره ی بازیگری بلحاظ حرفه ای یکی از بازیگران نسبتا خوب هم باشه ، دیگه چه شرایط و موقعیت خاصی داره و مگر در چه سطحی از دانش و بینش هست که اینقدر مهم جلوه داده بشه و استحقاق پاسخ یک بلندپایه ی سیاسی رو داشته.باشه ؟؟!! ...
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
ولله در ابن کشور همه جز تخصص خود به همه چیز دخالت میکنند.
azad
Iran, Islamic Republic of
با سلام هنرمند عزيز دفاع از عملكرد و دادن گزارش با ارقام به من و شما ارتباط ندارد آقاي قاليباف مشاورهاي اقتصادي و اجتماعي دارد ميتوانند پاسخ مستدل دهند شما در مسند مشاور هنري از هنر و تاثير مثبت و منفي آن بر جوامع دفاع كنيد،....!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اگر صد تا استاد دانشگاه نظر بدهند هيچ كس در مجلس به آنه جواب نميدهد اما يك سلبريتي يك مطلب توئيت كند همه به تكاپو مي افتند.
Iran, Islamic Republic of
جواب اینارو ندین. احساس می کنن مهم هستند. .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
این مشاور محترم از مصوب شدن طرح های خوب در مجلس خوب حرف نمیزند، بلکه از تصویب آن توسط باقر قالیباف می گوید؟!! نه داداش خوبم نمایندگان متدین و انقلابی مجلس کار خودشان را میکنند ..
عبدلحق
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر قالیباف هم یکی از نمایندگان همین مجلس هست. این حرفها یعنی چه؟
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
......
United States
همان حرفهایی که قالیباف برای کیانیان نوشته کپی کرده فرستاده برای پرستویی.... !!!!