سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

ورود دومین محموله واکسن آسترازنکا به کشور

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 771278
دومین محموله از واکسن آسترازنکا اهدایی از طرف کشور ژاپن به ایران ساعت ۴ بامداد امروز (جمعه) وارد کشور شد.
ورود دومین محموله واکسن آسترازنکا به کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، دومین محموله از واکسن آسترازنکای ژاپن شامل بیش از یک میلیون دوز (۱،۰۹۸،۳۰۰) است که با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است.

اولین محموله از مجموعه واکسن اهدایی دولت و ملت ژاپن نیز عصر جمعه گذشته وارد کشور شد که دربردارنده بیش از یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا تولید شده در ژاپن بود.

پیشتر کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با اعلام زمان ورود این دو محموله از واکسن آسترازنکا اهدایی دولت و ملت ژاپن به کشور، در این باره گفته بود: با توجه به آغاز بازی‌های المپیک، هماهنگی‌های فشرده‌ای برای انتقال این محموله‌ها صورت پذیرفته است.
 
وی افزود: با توجه به ظرفیت فعلی تزریق واکسن در کشور، محموله‌های اینچنینی می‌تواند واکسن مورد نیاز کشور را تا زمان کفایت واکسن‌های تولید داخل، تامین کند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: حمل و نقل بین المللی DHL بعد از مدت‌ها، برای انتقال این محموله، همکاری‌های خود با ایران برای انتقال دارو و واکسن را آغاز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استرازانکای ژاپن، استرازانکای کره، خدا رحم کند