چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۱۵
ناهید کیانی:

می‌خواستم با دستی قدرتمند پرچم ایرانم را بلند کنم

سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب: 771066
آنقدر دویدم آنقدر جنگیدم تا شد، تا رسیدم به ۲۰۲۰ ای که حالا ۲۰۲۱ شده بود، رسیدم به جایی که باید تمام قدرتم را میفرستادم به پاهایم تا بتوانم با دستی قدرتمند پرچم ایرانم را بلند کنم.
می‌خواستم با دستی قدرتمند پرچم ایرانم را بلند کنم
به گزارش جهان نيوز، ناهید کیانی دو روز پس از رقابت با کیمیا علیزاده با انتشار این عکس و متنی به این دیدار واکنش نشان داد و نوشت: می‌خواستم با دستی قدرتمند پرچم ایرانم را بلند کنم

او با سلامی به مردم ایران و معرفی خودش درباره تلاش‌ها برای رسیدن به مدال المپیک گفته است: من ناهید هستم دختری که سالهاست برای برافراشتن پرچم کشورم تلاش کرده‌ام و روزهای زیادی از دوران ورزشی‌ام با رژیم گرفتن‌های سخت و طاقت فرسا گذشته. سالهاست عدد ۲۰۲۰ در اکثر پسوردهای مورد نیازم جا خوش کرده بود تا فراموش نکنم که باید روزی خودم را درکجا ببینم. آنقدر دویدم آنقدر جنگیدم تا شد، تا رسیدم به ۲۰۲۰ ای که حالا ۲۰۲۱ شده بود، رسیدم به جایی که باید تمام قدرتم را میفرستادم به پاهایم تا بتوانم با دستی قدرتمند پرچم ایرانم را بلند کنم.

او درباره ایران گفته است: ایران همان تمدن چند هزار ساله که من دختری از آب و خاکش هستم دختری از جنس مردم عادی همین آب و خاک، دختری که ورزش را انتخاب کرد با تمام سختی هایش، با تمام بایدها و نبایدهایش.

تکواندوکار کشورمان سپس به ماجرای رویارویی‌اش با کیمیا علیزاده پرداخته و نوشته: من آموخته‌ام که رسالت ورزش صلح است، من نمی‌دانستم که روزی در بزرگترین آوردگاه زندگیم در نقطه‌ای که سالها برای رسیدن به آن تلاش کرده بودم قرار است مقابل هم وطنم بایستم، مقابل دوستی که بخشی از خاطرات دوران ورزشی من است. من چه باید میکردم؟ سیاست در مقابلمان قد علم کرده بود، نمیدانم چه بر سر جهان آمده که زور ورزش به سیاست نرسید و پرچم المپیک تنها به نمادی بی توجه تبدیل شده که شعار صلح سر می‌دهد.

تمام این چند روز زندگی‌ام با بهت گذشت... مردم سرزمینم من از جنس خود شما هستم از جنس مردم عادی از جنس دردهای حقیقی ، ببخشید اگر نتوانستم تمام خود باشم، نتوانستم در میان درد بی‌آبی، درد خشکسالی شادی کوچکی به شما هدیه بدهم، ببخشید اگر رویارویی من با هم وطنم دل شما را آزرد ، بازنده‌ی حقیقی بازی من و کیمیا “المپیک” بود، آری المپیک رویدادی که تمامی بزرگیش به فریاد صلحش است ، المپیک ۲۰۲۱ با تمام خوب و بدش تمام میشود و من می مانم و المپیک که بزرگیش در ذهنیتم افول کرده است “المپیک کرونا زده‌ی بدون صلح

بیشتر بخوانید:
خانم ناهید کیانی! تو خواهر خوب مایی/ ما را ببخش

خانم کیمیا علیزاده! دو راه پیش روی شماست
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون....استکبار و صهیونیسم و منافقین داخلی سه ضلع جنایت علیه ملت و کشور ایران هستند . ولی .... پیروزی از آن کسانی نیست که بخاطر دو روز بوالهوسی احکام خدا و قانون مملکت را به تمسخر میگیرند ! پیروزی از آن خداباوران است والعاقبه للمتقین...
Iran, Islamic Republic of
خانم کیانی مهمتر از گرفتن مدال ،داشتن شرافت ، پهلوانی ، وطن دوستی ، غیرت و... است که شما دارید و بعضی ها از آن بی بهره هستند.
United States
مشکل ورزش و المپیک نیست.... سیاست زدگی ورزش است..ر
Iran, Islamic Republic of
آفرین دختر خوب، امیدوارم با همین روحیه و اعتقادات( بلکه بیشتر هم) در مسابقات آینده حضور داشته باشی. از نظر خیلی ها شما برنده هستی، چون برای سرزمینت تلاش کردی. گوش به حرفهای نامربوط نده.
Iran, Islamic Republic of
دختر گلم شما قهرمان ایران و باعث افتخار هستی تبریک میگم
Iran, Islamic Republic of
تو نیز روزی خواهی رفت.
Iran, Islamic Republic of
.
مردان و زنان واقعی این کشور جایی به جز وطن نمی روند.
.
Iran, Islamic Republic of
تو قهرمان مایی . سر تو بالا بگیر شیرزن
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
شما نه تنها قهرمان بلکه پهلوان ما هستی و در فزهنگ ما پهلوانی بر قهرمانی مقدم دارد ما به شما افتخار میکنیم.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
تقدم دارد
مجيد جان دلبندم
نه مقدم دارد
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر شما قهرمان واقعی المپیک به دلیل مبارزه جانانه با یک وطن فروش
شما هر چند در ظاهر برنده نبودید ولی از نظر تمام میهن دوستان شما قهرمان ملی ما هستید. انشا الله که سلامت و تندرست باشید
France
درود به هموطن پرستم
درود به بینش مدبرانه ات
درود به پدر و مادر گرامی ات
درود به خاک و دریای ایران
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شیردختر غیرتمند ایرانی! تو پیروز میدان بودی، به خاطر غرور و وطن دوستیت، به خاطر شرافتت!...
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دختر ایران زمین
Canada
با گرم شدن کره ی زمین و بروز خشکسالی های شدید در کشور تعداد زیادی مجبور به مهاجرت درون و یا برون کشوری خواهند شد...... خودتان را آماده کنید....