کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خانم ناهید کیانی! تو خواهر خوب مایی/ ما را ببخش

5 مرداد 1400 ساعت 10:56

برای انتخاب یک عکس از صفحه ات کلی باید بگردم تا یکی را انتخاب کنم، ولی تمام مدت باید جمله حاج قاسم را مرور کنم که تو مثل دختر حاج قاسم هستی، پس خواهر مائی.


به گزارش جهان نیوز، سعید صدرائیان، فعال رسانه ای در مطلبی خطاب به خانم «ناهید کیانی» تکواندوکار ایران در المپیک 2020 که در مقابل کیمیا علیزاده، نماینده تیم پناهجویان پیروز مسابقه نشد، نوشت:

«ما را ببخش، ما حواس‌مان به تو نبود دختر، مثل خیلی از خانواده‌ها این بار هم همه فکر و ذکر ما عضوی بود که خانواده را ترک کرده و حواس‌مان از دختر خوبمان و آنچه بر روان او آوار شده است غافل بود، تو خواهر خوب مایی چون در بیوی اینستاگرامت نوشته‌ای

Iran taekwondo national team

تو خواهر خوب مایی به خاطر پرچم سه رنگی 🇮🇷 که در صفحه‌ات داری.

تو خواهر خوب مایی به اندازه تمام سکوتی که این چند روز در صفحه‌ات است.

درست است که نباید از تو قدیس ساخت، اما انصاف نیست که تو را فراموش کرد.

برای انتخاب یک عکس از صفحه ات کلی باید بگردم تا یکی را انتخاب کنم، ولی تمام مدت باید جمله حاج قاسم را مرور کنم که تو مثل دختر حاج قاسم هستی، پس خواهر مائی.

خواهری که شاید مثل خیلی‌هایمان الگوی ایده‌آل و تمام و کمالی نباشی اما جگرگوشه این خانواده و عزیز اهل ایل هستی، همان بچه‌ی خوب و متینی که تو را فراموش کردیم، ما را ببخش.

تو برای پرچم ایران جنگیدی، تو با پرچم ایران باختی، پس برای ما برنده‌ای، مثل تمام افرادی که در تاریخ برای این سه رنگ درخشان جنگیدند.»



بیشتر بخوانید:
خانم کیمیا علیزاده! دو راه پیش روی شماست


کد مطلب: 771010

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/771010/خانم-ناهید-کیانی-خواهر-خوب-مایی-ببخش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com