جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نصب آیفون تصویری در کرج

سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 771004
نصب آیفون تصویری در کرج
مسلما برای همه ما پیش آمده است که با مشکلات فنی در منزل خود مواجه شده اییم و ندانیم در مقابل این مشکلات باید چه کاری انجام دهیم یا از چه کسی کمک بگیریم.

همچنین اعتماد به افراد ناشناس هم کار ساده ایی نمی باشد و ممکن است تجربه های بد شما یا دیگران این اجازه را به شما ندهد که بدون ترس بر اساس ظاهر قضاوت کنید .

دیگر نگران نباشید اگر در کرج زندگی می کنید و به دنبال خدمات نصب و تجهیزات آیفون تصویری هستید ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر این که درباره نصب آیفون تصویری در کرج صحبت کنیم و همچنین آیفون های تصویری را هم مورد بررسی قرار می دهیم.

همینطور پیشنهاد میدهیم برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ، از شنیدن صدای گرمتان خوشحال خواهیم بود :

026-32541506 | 026-32541507
026-32539800 | 026-32547680
026-32542350 | 026-32540931

پاسخگویی از 8 تا 21 به استثنای روزهای تعطیل
 
کاربرد آیفون تصویری
در ابتدا بهتر است که با کاربرد آیفون تصویری آشنا شویم .  در واقع با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی و افزایش آپارتمان نشینی باعث شده است تا امنیت مساله بسیار مهمی باشد . به همین دلیل آیفون های تصویری با امکاناتی همچون باز کردن درب ،  قابلیت ضبط صدا و تصویر ،  استفاده از آن به عنوان منشی تلفنی و .. باعث شد تا جایگزین آیفون های قدیمی بشوند و به این طریق امنیت نیز به راحتی تامین می گردد .

انواع آیفون تصویری
آیفون های تصویری دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشد به طور کلی آیفون های تصویری به سه دسته تقسیم می شود.
آیفون تصویری با حافظه داخلی
آیفون تصویری با اتصال به مموری
آیفون تصویری با اتصال به ماژول حافظه

قابلیت های آیفون تصویری
با پیشرفت تکنولوژی قابلیت و امکانات ویژه ایی به درب باز کن های تصویری اضافه شده است . وجود حافظه داخلی و خارجی را می توانید بر روی خیلی از آیفون های تصویری مشاهده کنید که با استفاده از این قابلیت از هر فردی که مراجعه می کند عکس و فیلم تهیه می کند . از دیگر امکانات آیفون های تصویری باز کردن درب پارکینگ می باشد و این ویژگی خاص در برخی از درب باز کن های تصویری برند ایرانی دیده می شود . این ویژگی به شما این امکان را می دهد تنها با فشردن یک دکمه ورودی پارکینگ را باز کنید . از دیگر امکانات آیفون تصویری امکان اتصال به دوربین مدار بسته دوم می باشد . در واقع به این صورت است که علاوه بر دوربین پنل درب باز کن تصویری دوربین مدار بسته هم به مانیتور متصل است و تصاویر آن را می توانید دریافت کنید .

خدمات نصب و تعمیرات آیفون تصویری در کرج
 

همانطور که متوجه شدیم درب بازکن های تصویری از پرکاربرد ترین تجهیزات برای باز کردن درب آپارتمان ها می باشد زیرا با تغییر سبک زندگی مردم از خانه های ویلایی به آپارتمانی دیگر کسی حوصله ندارد طبقات را بالا و پایین برود. البته باید به این توجه داشت که برای نصب و تعمیرات آیفون تصویری باید اصولی را رعایت کرد تا درب بازکن تصویری عملکرد خوبی داشته باشد.

چه زمانی به نصاب و تعمیر کار آیفون تصویری در کرج نیاز داریم؟
یکی از بزرگ ترین مشکلات آیفون تصویری باز نکردن درب می باشد ، گاهی هم صدا و تصویر آیفون تصویری دچار مشکل می شود که این مشکل را باید در سیم کشی درب بازکن تصویری جستجو کنید . اگر به موارد زیر برخورد کردید شما نیاز به تعمیر کار برای آیفون تصویری خود نیاز دارید :

آیفون تصویری صدای نامناسب دارد و یا خش‌خش می‌کند .

تصویر در مانیتور آیفون تصویری واضح نیست و یا رنگ آن مشکل دارد .

دربازکن به‌درستی عمل‌نکرده و در را باز نمی‌کند .

آیفون تصویری زنگ نمی‌خورد و یا اتصالی دارد .

نصب آیفون تصویری سیماران در کرج
سیماران یکی از برند های محبوب آیفون تصویری می باشد که دارای سیستم چهار سیمه می باشد و در دو مدل بدون حافظه و با حافظه تولید می شود.  درب بازکن های تولیدی کمپانی سیماران از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و پاسخگوی تمام نیاز های کاربران می باشند . محصولات این کمپانی دارای گارانتی می باشد و به طور معمول آیفون های تصویری سیماران دارای سی ماه گارانتی می باشد . برای خرید راحت و ایمن می توانید به سها ای شاپ مراجعه کرده و تمام مدل های آیفون تصویری سیماران را مشاهده کنید .

نصب آیفون تصویری تکنما در کرج
با ورود آیفون های تصویری تکنما در بازار در بین نصابان سروصدا زیادی ایجاد کرد ، به این دلیل که آیفون تصویری تکنما از سیستم نصب هفت سیمه پشتیبانی می کرد و این مشکل بزرگی برای نصابان بود . با آموزش ها و تدابیری که مجموعه تکنما ارائه داد این مشکل خیلی سریع رفع گردید . محصولات جدید این کمپانی بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد .آراآ  آیفون تصویری تکنما برای ساختمان با تعداد واحد بالا بسیار مناسب است .

نصب آیفون تصویری سوزوکی در کرج
درب بازکن های تصویری سوزوکی در مدل های حافظه دار ، بدون حافظه ، صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی و با اندازه صفحه نمایش های گوناگونی وارد بازار شده است . درب بازکن های تصویری سوزوکی برای ساختمان با تعداد واحد پایین و متوسط بسیار مناسب است . همچنین این نوع آیفون تصویری ها از سیستم 5 سیمه برای نصب پشتیبانی می کند .

برای نصب آیفون تصویری در کرج باید چه خدماتی دریافت کنیم؟
در واقع هر خدماتی که برای نصب و سرویس آیفون تصویری نیاز دارید توسط فرد انجام می شود و فرقی ندارد برند آیفون تصویری شما کدام باشد مگر این که از نمایندگی برند مورد استفاده خود استفاده کنید . به طور کلی سرویس دهنده خدمات نصب و تعمیرات آیفون تصویری باید موارد زیر را انجام دهد :

سرویس و تعمیر انواع دربازکن‌های برقی
راه‌اندازی و نصب آیفون تصویری
نصب پنل آیفون برای انواع مدل‌های دربازکن
سرویس و تعمیر انواع آیفون
سرویس و تعمیر انواع پنل دربازکن
رفع ایراد تصویر و صدا در آیفون تصویری
سیم‌کشی آیفون تصویری
عیب‌یابی آیفون تصویری و رفع اتصالی آیفون
نصب و راه‌اندازی آیفون صوتی
سرویس و تعمیر آیفون صوتی
 
کلام آخر
با خواندن این مقاله علاوه بر این که با سه برند برتر آیفون تصویری آشنا شدید اطلاعاتی هم درباره نصب آیفون تصویری در کرج و خدمات نصب هم کسب کردید تا در صورت مواجه شدن مشکل در درب بازکن تصویری خود آگاهی کامل داشته باشید و به راحتی تصمیم گیری کنید . سها ای شاپ یکی از مجموعه های برتر در زمینه نصب آیفون تصویری در کرج می باشد که شما اگر ساکن کرج هستید می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کرده و علاوه بر خرید آیفون تصویری از انواع برند ها خدمات نصب درب بازکن تصویری هم دریافت کنید .
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *