سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲
ضربه اطلاعات به سرشاخه‌های اصلی یک گروه تروریستی؛

۳۶ تروریست در ۶ استان شرقی و غربی دستگیر شد

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 770951
رئیس کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی ـ تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس اطلاعات ناجا در استان فارس خبر داد.
۳۶ تروریست در ۶ استان شرقی و غربی دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌کاظم موسوی اظهار داشت: پس از شناسایی هسته مرکزی این گروهک تروریستی ـ تکفیری 11 نفر از عوامل فعال آن در استان فارس و سایر عوامل این گروهک در 6 استان شرقی و غربی کشور نیز شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ 25 نفر نیز در این استان‌ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک با هدف اعلام موجودیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی کرده بودند گفت: از این گروهک‌ها مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف شده و با تلاش‌های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس اطلاعات استان سرشاخه‌های این گروهک‌ها در خارج از کشور نیز شناسایی و این شبکه به صورت کلی مورد ضربه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: این گروهک قصد اجرای عملیات تروریستی همزمان در چندین استان کشور را داشتند که با هوشیاری ضابطین قضایی این عملیات‌ها که با همکاری اطلاعاتی و مالی دو سرویس اطلاعاتی کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای طراحی شده بود خنثی شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین تصریح کرد: پرونده این گروهک تروریستی تکفیری هم اکنون در شعبه بازپرسی ویژه جرائم علیه امنیت دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
رسانه‌های آمریکا، اروپا و عربستان سعودی پشت حوادث خوزستان هستند.