جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

بازیگر جدید سریال امنیتی تلویزیون +عکس

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 770926
سامان صفاری بازیگر نقش پیام در سریال "خانه امن" با ایفای نقش در مجموعه درام امنیتی و اجتماعی "سرجوخه" به تلویزیون برمی‌گردد.
بازیگر جدید سریال امنیتی تلویزیون +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در حالی که جدیدترین سریال احمد معظمی از پاییز سال گذشته جلوی دوربین رفته است، کماکان بازیگرانی با ترکیبی متفاوت به کار اضافه می‌شوند. 

اخیراً سامان صفاری بازیگری که با سریال "دلدادگان" به شهرت رسید و با ایفای نقش پیام در "خانه امن" خوش درخشید، در دومین تجربه همکاری مشترک خود با احمد معظمی کاراکتر کیان را در مجموعه "سرجوخه" بازی می‌کند. 

"سرجوخه" با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.
 

پیش از این نام حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» نیز رسانه‌ای شده بود و سایر بازیگران این پروژه نیز بزودی معرفی خواهند شد.

"سرجوخه" یک درام امنیتی_ اجتماعی از تولیدات جدید مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *