کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجاره ویلا در کردان از نگاه لوکس ویلا

4 مرداد 1400 ساعت 12:25


اگر در تهران زندگی می کنید و با مشکلات روزمره، آلودگی و شلوغی شهر دست و پنجه نرم می کنید، در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، کافیست به یکی از مناطق خوش آب و هوا و بکر اطراف تهران سفر کنید تا با سپری کردن اوقات فراغت خود در این مناطق، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. اگر به دنبال منطقه ای خوش آب و هوا و با طبیعت زیبا هستید که در کنار آن، ویلاهای بسیار خوب با قیمت های مناسب داشته باشد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به روستای کردان بیاندازید.

چرا کردان را برای سفر انتخاب کنیم ؟
در اطراف تهران، شهرستان ها و روستاهای مختلفی وجود دارد و هرکدام هم در میان گردشگران بسیار محبوب واقع شده و همواره هنگامی که وارد تعطیلاتی چند روزه می شویم، تمامی این مناطق مملو از مسافر خواهد شد. اگر به دنبال منطقه ای لوکس و با ویلاهای گران قیمت هستید و میخواهید هزینه های بسیار گزافی را برای اجاره ویلا پرداخت کنید، لواسان می تواند گزینه خوبی باشد. اگر به دنبال باغ ویلاهای جذاب هستید، شهریار، فشم و رودهن مقاصد خوبی خواهند بود اما در صورتیکه میخواهید هزینه بسیار مناسبی را برای اقامت پرداخت کنید و همچنین قصد سکونت در ویلاهایی با امکانات جذاب در منطقه ای خوش آب و هوا را دارید، کردان بهترین مقصد سفر خواهد بود.

روستای کردان از جمله روستاهای محبوب شهرستان ساوجبلاغ است که به لطف وجود کوه های بسیار در اطرفش و همچنین ارتفاع 1415 متری از سطح دریا، منطقه ای ییلاقی محسوب می شود. در این روستا، اگر طی روزهای گرم سال سفر کنید متوجه خواهید شد هوای روستا بسیار جذاب و دلنشین است اما از طرف دیگر، اگر در روزهای سرد سال سفر کنید، با هوایی بسیار سرد و سوزناک به همراه بارش های سنگین برف روبرو خواهید شد.

محبوبیت کردان به دهه 80 شمسی برمیگردد چراکه در زمان، به لطف تقسیمات کشوری صورت گرفته، کردان بخشی از شهرستان ساوجبلاغ شد و رفته رفته این منطقه جذاب و دوست داشتنی در میان مردم بخصوص پایتخت نشین ها محبوب واقع شد. امروزه هم کردان به عنوان بزرگ ترین قطب اقتصادی ساوجبلاغ شناخته شده و گردشگری، مهم ترین قطب درآمد مردم منطقه به شمار میرود.



اجاره ویلا در کردان و معرفی انواع ویلا و اقامتگاه
کردان از معدود مناطق اطراف تهران است که پاسخگوی هر بودجه و سلیقه ای می باشد. هم افرادی که به دنبال اقامتی ارزان هستند و میخواهند هزینه کمی برای اجاره ویلا در کردان پرداخت کرده و هم افرادی که میخواهند خاطرات خوشی را در ویلاهای لوکس و استخردار با امکانات مختلف برای خود رقم بزنند می توانند بهترین اقامتگاه مورد نظر را در این منطقه برای خود پیدا کنند.

اقامتگاه های کردان بطور کلی به سه دسته سوئیت های ارزان قیمت، ویلاهای عادی و ویلاهای لوکس و با امکانات جذاب تقسیم می شوند. اجاره سوئیت در کردان برای افرادی مناسب است که میخواهند هزینه های بسیار کمی را برای اقامت در این روستا پرداخت کنند. همچنین گردشگران و طبیعت گردانی که با هدف ماجراجویی و گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کردان میخواهند به این روستا سفر کنند، ترجیح می دهند در سوئیت ها و اقامتگاه های ارزان قیمت منطقه اقامت داشته و بخش قابل توجهی از بودجه خود را صرف گشت و گذار کنند.

اگر میخواهید برای اجاره ویلا یک روزه در کردان و حتی چند روزه، هزینه ای بیشتر از سوئیت ها پرداخت کنید، می توانید به سراغ تنوع بالایی از انواع ویلاهای عادی روستا بروید. در نقاط مختلف کردان، ویلاهای بسیاری وجود دارد که از امکانات مطلوبی هم برخوردار هستند. همواره در نظر داشته باشید تمامی ویلاها و اقامتگاه های کردان، در طول روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه، نرخ مشخص و ثابتی دارند که با توجه به امکانات و شرایط ویلاها متغیر می باشد اما با فرا رسیدن روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه، این ها افزایش پیدا کرده و در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه به لطف افزایش تقاضا برای اجاره ویلا در کردان، افزایش محسوسی را تجربه می کنند.
 


اجاره ویلا استخردار کردان
در هوای ییلاقی و دلنشین کردان بخصوص طی روزهای گرم سال، وارد شدن به استخرهای آبسرد و روباز زیر آفتاب سوزان بسیار لذت بخش خواهد بود. از طرف دیگر، با شروع شدن فصل پاییز تا اوایل بهار که مصادف با روزهای بسیار سرد و سوزناک روستا به همراه بارش های سنگین برف می باشد، استخرهای آبگرم سرپوشیده بسیار لذت بخش هستند. همچنین اکثر ویلاهایی که در کردان مجهز به استخر هستند، از امکانات بسیار جذابی هم برخوردارند که شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی، آلاچیق به همراه باربکیو و در برخی از ویلاهای لوکس، سونا و جکوزی می باشند.

امروزه، کردان با ویلاهای استخردارش معروف شده و همواره تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان به مراتب بیشتر از سایر اقامتگاه ها می باشد. برای پاسخ به حجم بالای تقاضاها، اکثر ویلاهای کردان مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده هستند اما تقاضای بالا باعث شده نرخ اجاره روزانه ویلاهای استخردار افزایش محسوسی را به خود ببیند. همواره پیشنهاد می شود اگر در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه میخواهید در یکی از بهترین ویلاهای استخردار کردان اقامت داشته باشید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو ویلا در کردان اقدام کنید تا متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان با رعایت پروتکل های بهداشتی
امروزه، ویروس کرونا در همه جای کشور در حال پرسه زدن است و یکی از چالش های بزرگ مردم در سفر به مناطق معروفی همچون کردان، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده می باشد. لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، همواره سعی داشته تا علاوه بر ارائه تنوع بالا از انواع ویلاها و اقامتگاه ها، حذف واسطه ها و ارائه بهترین قیمت ها، تمامی اقامتگاه های خود را به صورت ضدعفونی شده تحویل مسافر دهد تا مردم با اجاره ویلا از لوکس ویلا، خاطرات خوشی را بدون هیچ دغدغه ای برای خود رقم بزنند.


کد مطلب: 770907

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/770907/اجاره-ویلا-کردان-نگاه-لوکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com