پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نکات مهم برای اجاره خودرو روزانه

دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 770906
نکات مهم برای اجاره خودرو روزانه
امروزه به دلیل وسعت زیادی که شهرها دارند نیاز شدیدی به انواع خودروهای سبک و سنگین وجود دارد تا رفت و آمد به شهرهای مختلف به راحتی انجام شود. خرید خودرو با قیمت‌های نجومی که وجود دارد برای هر کسی مقدور نیست و از طرفی ضرورت داشتن خودرو برای شرایط‌های مختلفی مانند سفرهای تجاری، گردشی و ماموریت‌های اداری به خوبی دیده می‌شود. خوشبختانه امروزه سایت‌هایی راه اندازی شده‌اند که به اجاره خودروهای لوکس و لاکچری و معمولی می‌پردازند تا افرادی که نیاز ضروری به خودرو دارند به سهولت با اجاره خودرو مورد نظر، نیازشان را رفع کنند. سپریس از سایت‌های معتبری است که ارائه دهنده بهترین خودرو بدون عیب و نقص فنی بوده و افرادی که قصد اجاره دادن خودرو خود یا کرایه کردن ماشین را دارند می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

مزیت اجاره خودرو در سپریس چیست؟
در طول سال ممکن است چندین بار نیاز به سفرهای درون شهری و برون شهری داشته باشیم که در چنین مواقعی استفاده از اسنپ یا تاکسی می‌تواند هزینه برانگیز باشد از طرفی افراد دوست دارند رانندگی را تجربه کنند و همراه با خانواده خود در طول سفر آرامش داشته باشند به همین سبب بیشتر افراد علاقمند به اجاره خودرو بدون راننده هستند. خوشبختانه هر تنوع ماشین با هر مدل و برندی که مد نظر شما است و دوست دارید با آن به مسافرت بروید در این سایت دیده می‌شود. کافی است اسم شهر مورد نظر خود را به همراه مدل خودروی دوست داشتنی را جستجو کنید تا تمامی نتایج برای شما ارسال شوند. از طرفی این ماشین‌ها دارای بیمه هستند و اگر به هر دلیل در طول مسیر دچار آتش سوزی یا تصادف احتمالی شُدید، بیمه شما را حمایت می‌کند؛ پس از این بابت نیز نگرانی نداشته باشید و به راحتی به سفر خود ادامه دهید.

البته توجه به سلامت خودروی اجاره شده وظیفه شما بوده و در مواقع قصور شخصی بیمه خسارتی پرداخت نمی‌کند. قبل از آن که اقدام به اجاره خودرو کنید بهتر است از سوابق بیمه اطلاع یابید. جهت بیمه کردن خودرو در زمانی که در دست شما امانت است حتماً اقدام کنید. شما به خوبی با فردی که خودروی خود را اجاره داده در تماس هستید و می‌توانید در مورد بیمه و میزان اجاره با وی مشورت کنید. توجه داشته باشید اگر خود دارای خودروی شخصی هستید لزومی ندارد آن را برای مسافرت استفاده کنید و باعث استهلاک آن شوید بنابراین با اجاره خودرو از استهلاک ماشین خود نیز جلوگیری می‌کنید همچنین از تعمیرات و مالیات و هزینه‌های سرویس کاری ماشین خود تا حد زیادی رها می‌شوید.

می‌توان با اجاره دادن خودرو در سپریس کسب درآمد کرد!
بهتر است به این روی سکه نیز نگاهی بی‌اندازید، به این موضوع نیز دقت کنید که افرادی نیز هستند که دوست دارند در این زمنیه کسب درآمد کنند. برای این منظور این افراد می‌توانند به صورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه اقدام به اجاره دادن خودرو خود کنند. برای این کار تنها کافی است به این سایت مراجعه کنند و به صورت رایگان آگهی بدهند و ماشین خود را معرفی کنند. چندین عکس مناسب از ماشین را در این سایت ثبت کنند که نمایشگر سلامت خودروی شخصی باشد. این روش برای افرادی که دارای چندین خودرو در پارکینگ خانه خود هستند بهترین روش درآمد زایی می‌باشد بدون آن که زحمتی به خود دهند با اجاره خودرو به افراد دیگر درآمد ثابتی خواهند داشت. خودرو با داشتن جی پی اس یا ردیاب امنیت کامل را خواهد داشت و شما می‌توانید در هر لحظه با موبایل خود ماشین خود را چک کنید. می‌توانید شرایط خود را جهت کرایه دادن ماشین خود بیان کنید و در صورت توافق دو طرف قراردادی امضا نمایید.
 

اجاره خودرو در تهران با قیمتی مناسب
همشهریان تهرانی با قیمتی مناسب می‌توانند اقدام به اجاره خودرو در تهران کنند. هزینه‌ای که برای این موضوع در نظر گرفته شده کاملاً توافقی بوده و دو طرف اجاره دهنده و اجاره گیرنده می‌توانند قراردادی را در بین خود تنظیم کنند. ارزان‌ترین و گران‌ترین ماشین در این مرکز اجاره داده می‌شود و شما طبق نیاز، بودجه و سلیقه‌ای که دارید می‌توانید ماشین را بدون راننده یا با راننده اجاره کنید. معمولاً هزینه به صورت روزانه طی می‌شود و در صورت تمدید باید هزینه ساعات باقی مانده را پرداخت کنید. اغلب این قیمت از ۱۵۰ هزار تومان شروع شده و تا چندین میلیون می‌رسد. قیمت سفرکاری با قیمت کرایه ماشین عروسی متفاوت بوده ولی بیشتر برحسب ساعت تخمین زده می‌شود.

آیا اجاره خودرو در کرج نیز امکان‌پذیر است؟
کرج به دلیل نزدیکی زیادی که به پایتخت دارد از نظر رفت و آمدی و اجاره خودرو در اولویت قرار دارد به همین سبب اجاره خودرو در کرج نیز انجام می‌شود. شما در هر منطقه از تهران یا کرج که هستید می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به اجاره خودرو کنید. به صورت مجازی با یک کلیک ردیفی از ماشین‌های ساده و لاکچری برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با اجاره دهنده ارتباط برقرار کنید. اجاره ماشین در کرج همراه با راننده نیز امکان‌پذیر است اگر شما میلی به رانندگی نداشته باشید می‌توانید همراه با یک راننده خوشرو و خوش اخلاق سفر خوبی را تجربه نمایید. یکی از ماشین‌های مناسب برای سفر خانوادگی خودرو ون است که در شهرهای کرج و تهران استفاده از آن بسیار رایج است.
 

هنگامی که اقدام به اجاره خودرو در تهران یا اجاره خودرو در کرج می‌کنید به مواردی باید دقت کنید. حتماً این موارد را با فرد اجاره دهنده در میان بگذارید که در مواقع ضرورت چه کسی به بیمه مراجعت کند یا در مواقع دیر کرد چه مقدار یاید هزینه پرداخت شود تا در نهایت این موضوعات باعث کدورت بین دو طرف نشود. شما لایق سوار شدن بر بهترین خودروهای لوکس و زیبا هستید که می‌توانید این موضوع را در سپریس برآروده کنید. برای این منظور بهتر است همین حالا بر روی این لینک http://sepris.com کلیک کنید تا با تنوع ماشینی زیادی روبرو شوید. تمامی اطلاعات ماشین همراه با عکس در این سایت به نمایش گذاشته شده است. ماشین‌های شاسی بلند، ویژه سفر، ون، ویژه مسافرت درون شهری و اقتصادی را در این سایت می‌توانید در اختیار بگیرید. در صورت لزوم می‌توانید با این شماره در تماس باشید.

ثابت: ۰۲۱۸۸۵۶۷۷۵۹
موبایل: ۰۹۳۹۱۴۱۵۷۴
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *