کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای بازیگر: درگیر بیماری سرطان هستم

4 مرداد 1400 ساعت 10:03

بازیگر فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» گفت: بعضی از تهیه‌کنندگان متاسفانه سر قول و قرارداد خود نیستند، چهار سال پیش در سریال «دیوار به دیوار» بازی داشتم، اما هنوز تهیه‌کننده دستمزدم را به من نداده است.


به گزارش جهان نیوز، رضا ناجی در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت سلامتی خود گفت: همانطور که مطلع هستید به دلیل درگیری با بیماری سرطان روده بزرگ؛ شیمی درمانی شدم و خوشبختانه موفقیت آمیز بود، اما این روز‌ها احساس ضعف می‌کنم.

وی در همین راستا افزود: روحیه و انرژی بالایی دارم و همین روحیه باعث شد تا سرطان را شکست دهم و به امید خدا بهتر هم خواهم شد. بیشتر در خانه هستم و وقتم را با تماشای فیلم و سریال می‌گذرانم و به دلیل شرایط کرونایی امکان بیرون رفتن ندارم و ریسک نمی‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «رنگ خدا» پیرامون رضایت از وضعیت خود پس از دریافت چهار جایزه جهانی در عرصه بازیگری عنوان کرد: من تا آنجایی که باید زحمت می‌کشیدم کشیدم و خوشحالم که بازی من در فیلم‌ها مورد توجه قرار گرفته و جایزه‌هایی هم دریافت کردم.

متاسفانه در ایران به هنر و هنرمند کمتر بها داده می‌شود. ۳۰ سال در ارتش خدمت کردم و در هشت سال دفاع مقدس نیز حضور داشتم، اما حالا فقط با مستمری بازنشستگی روزگار را می‌گذرانم. با این حال خدا را شکر زنده‌ام و نفس می‌کشم و امیدوارم شرایط برای همه بهتر شود.

وی پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری بیان کرد: این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا همه پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تقریبا تعطیل هستند و من هم فعالیتی نداشتم. آرام آرام و با بهتر شدن شرایط باید کار کنم و تاکنون البته هنوز قراردادی نبسته‌ام و نیاز به زمان بیشتری دارم.

بازیگر سریال «چوب خط» پیرامون فیلم‌های آماده پخش خود اظهار داشت: تا این لحظه ۵ فیلم سینمایی آماده اکران دارم که به دلیل کرونا هنوز اکران نشده‌اند. البته حق می‌دهم به تهیه‌کنندگانی که سرمایه‌گذاری زیادی خرج کرده‌اند و در این شرایط اکران شدن فیلم با ریسک بزرگی همراه است و امکان دارد همه سرمایه آن‌ها به باد برود چراکه سینما از زمان شیوع کرونا تقریبا تعطیل شد و مخاطبی نداشت.

بازیگر فیلم سینمایی «آواز گنجشک‌ها» در ادامه اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب‌وکار‌ها رونق سابق خود را از دست دادند و شرایط خیلی بدی ایجاد شد.

سینما در این وضعیت بازگشت سرمایه‌ای ندارد و باید به تهیه‌کنندگان حق داد.

این بازیگر برنده خرس نقره‌ای از جشنواره برلین همچنین بیان کرد: بعضی از تهیه‌کنندگان خوش قول هستند و به محض تمام شدن کار به وعده‌های خود عمل کرده و دستمزدها را به موقع پرداخت می‌کنند، اما بعضی متاسفانه سر قول و قرارداد خود نیستند. چهار سال پیش در سریال «دیوار به دیوار» بازی داشتم، اما هنوز تهیه‌کننده دستمزدم را به من نداده است.

ناجی خاطرنشان کرد: در طی مدت بیماری بسیاری از دوستان و همکارانم به من سر زدند و احوالی پرسیدند و از همه آن‌ها سپاسگزارم. همیشه از خدا می‌خواهم شر این ویروس از سر همه ما کم کند و به روز‌های عادی و بهتری برگردیم.


کد مطلب: 770887

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/770887/آقای-بازیگر-درگیر-بیماری-سرطان-هستم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com