جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حامد لک بهترین دروازه بان لیگ بیستم شد

يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 770801
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات را از آن خود کرد.
حامد لک بهترین دروازه بان لیگ بیستم شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز سه شنبه شب و در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان در استادیوم شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند با پنج گل میزبان خود را شکست دهند تا با ۶۱ امتیاز و با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به سپاهان اصفهان در صدر جدول قرار گیرد.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس در این دیدار دروازه خود را بسته نگه داشت تا آمار کلین شیت های خود را در این فصل به عدد ۱۶ برساند و در فاصله ۲ هفته مانده به پایان این رقابت ها توانست بالاتر از پیام نیازمند دروزاه بان سپاهان با (۱۳ کلین شیت) و حسین پور حمیدی دروزاه بان آلومینیوم اراک با (۱۱ کلین شیت) عنوان دستکش طلای لیگ بیستم را از آن خود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *