چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۳
سروری:

متخلفان یا صاحبان پرونده اقتصادی مبهم شانس شهرداری ندارند

شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 770742
منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: اگر در حین مصاحبه با گزینه‌های شهرداری مشخص شود که برخی از آنها در تخلفات گذشته شهرداری همکاری داشته و یا حتی از تخلفات مدیران و همکاران قبلی خود مطلع بوده قطعا از دایره بررسی اعضا خارج خواهند شد و این افراد شانسی برای شهرداری تهران نخواهند داشت.
دو گروه شانس شهردار شدن در تهران را ندارند
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری، منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در هفته جاری منتخبان برنامه‌ها را از گزینه های شهرداری دریافت می کنند تا از سوی اعضا مطالعه شوند. به احتمال زیاد اواخر این هفته مصاحبه ها با ۱۱ گزینه نهایی شروع شود و به طور قطعی در این هفته ما رای گیری نخواهیم داشت.

سروری در پاسخ به این سوال که در بین گزینه های شهرداری افرادی با رزومه مبهم اقتصادی وجود دارد همچنین و برخی مدیران نزدیک به آنها داری محکومیت اقتصادی دارند، آیا انتخاب این افراد تهدیدی برای عملکرد شفاف و بدون ابهام شهردار آینده نیست، گفت: حتما شورای ششم این ملاحظات را در نظر خواهد گرفت و هماهنگی های لازم برای گرفتن استعلام از منابع قضایی و امنیتی اخذ خواهد شد. ما حتما این ملاحظاتی که مطرح کردید را داریم و قطعا سلامت اقتصادی افراد یکی از مهم ترین معیارهای ما در انتخاب شهردار آینده است و از مجاری قانونی موضوع رسیدگی می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر در حین مصاحبه ها این موضوع بوجود بیاید که برخی از گزینه ها در تخلفات گذشته همکاری داشته حتما از دایره بررسی اعضا خارج خواهد شد. همچنین حتی اگر فرد تاثیر داشته یا از تخلفات مدیران و همکاران قبلی خود مطلع بوده قطعا برای منتخبان بسیار اهمیت دارد و حتما کنار گذاشته می شود.

این عضو شورای شهر ششم با بیان اینکه منتخبان در طول مدیریت نظارت جدی بر عملکرد شهردار خواهند داشت، تصریح کرد: نظارت و بررسی تخلفات یا فساد اقتصادی منتصب به افراد از جمله وظایف اصلی اعضا است و در حین مصاحبه ها بررسی خواهد شد.

سروری خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان از این شورا انتظار برخورد جدی با تخلفات و شفافیت در عملکرد دارند، بنابراین به شهروندان ازاطمینان می دهیم که در بررسی رزمه افراد همه این معیارها لحاظ شود و اگر ابهامی در مورد هر یک از گزینه های شهرداری وجود داشته باشد از دایره بررسی خارج خواهد شد.

وی با تاکید بر شفافیت در عملکرد گزینه های شهرداری آینده تهران، گفت: ما در این دوره برای مبارزه با فساد و تحقق فسادستیزی علاوه بر هوشمندسازی بحث شفافیت در عملکرد را داریم. شفافیت به عنوان موضوعی که افراد جرات نکنند در مسیر تخلف قرار گیرند. از این نظر ما بحث شفافیت را با جدیت پیگیری می کنیم. معیار پاکدستی در این دوره مهم ترین شاخصه ما در انتخاب شهردار آینده است. بنابراین احتمال دارد در جریان مصاحبه برخی افراد که ابهام هایی در رزومه و کارنامه آنها وجود دارد از جریان بررسی حذف شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا کسی را انتخاب کنید که واقعا خدمت رسان باشه نه اینکه بخاد رزومه درست کنه برای ریاست جمهوری آینده