پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

حمایت آشکار رژیم صهیونیستی از تجزیه‌طلبان/ انحراف مطالبات به حق مردم دستور کار تروریست‌ها

شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 770736
خبرنگار اسرائیلی نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) دقایقی قبل با بازنشر تصویری از دیدار خود با یکی از سران گروهک تروریستی الاحوازیه اعلام کرد رژیم اشغالگر قدس از گروه های تجزیه طلب خوزستانی حمایت و در کنار آنان در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.
این توئیت پشت پرده اغتشاشات را مشخص کرد
به گزارش جهان نيوز، ایدی کوهن خبرنگار اسرائیلی نزدیک به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) دقایقی قبل با بازنشر تصویری از دیدار خود با یکی از سران گروهک تروریستی الاحوازیه اعلام کرد رژیم اشغالگر قدس از گروه های تجزیه طلب خوزستانی حمایت و در کنار آنان در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است.

او همچنین با کنایه به اعراب حاشیه خلیج فارس نوشته است: اعراب تماشا کنید. شما عرب ها از اهوازی ها حمایت نکردید. ما یهودیان از آنها حمایت کردیم. ننگ بر شما ترسوها، برده های ایران. یهودیان از شما شریف ترند. تاریخ به شما عرب‌ها رحم نخواهد کرد.


 
 

به گزارش فارس، مطالبات به حق مردم استان خوزستان و نارضایتی آنها در حوزه آب که مورد تأیید و تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته در حالی است که برخی گروهک‌های تروریستی که آشکارا مورد حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی قرار دارند، با دعوت مردم به اقدامات تروریستی و نبرد مسلحانه سعی در به انحراف کشاندن مطالبات به حق آنها دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *