سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

فوت و فن اجاره آپارتمان در شهرک اندیشه

شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 770682
فوت و فن اجاره آپارتمان در شهرک اندیشه
این روزها، از جمله دغدغه‌های مهم بسیاری از افراد، خرید یا اجارهٔ خانه است. بیشتر مردم سعی می‌کنند محله و خانهٔ خوبی را برای زندگی انتخاب کنند تا در آن امنیت و آرامش‌خاطر داشته باشند. می‌توان گفت که در حال حاضر، خرید و اجارهٔ خانه به یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین تصمیم افراد تبدیل شده است.  در نتیجه باید فوت‌ و فن اجاره کردن یک خانه خوب در محله‌ای آرام و دنج را دانست تا کمتر دچار بلاتکلیفی شد.

شهرک اندیشه جز معدود شهرک‌هایی است که در سال‌های اخیر به دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب و امکانات رفاهی که دارد، رشد فراوانی داشته و در راستای افزایش قیمت مسکن در کلان شهر تهران، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، به حاشیه شهرها بروند. شهرک اندیشه جزو حاشیهٔ شهرهایی است که با وجود امکانات فراوانش، قیمت اجاره در آنجا مناسب بوده و دسترسی خوبی به شهر تهران دارد.

چرا شهرک اندیشه را برای اجاره‌نشینی انتخاب می‌کنیم؟
شهرک اندیشه، شهرکی تازه ساز است که قدمت تاسیس و توسعهٔ آن؛ حدودا ۲۰ سال تخمین زده می‌شود. در طول این ۲۰ سال، شهرک اندیشه رشد و توسعهٔ بسیاری داشته و امکانات خدماتی و رفاهی زیادی به آن اضافه شده است. در حال حاضر نیز متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرک اندیشه رو به افزایش هستند و روز به روز هم فازهای جدیدی در شهرک احداث می‌شوند  که ساختاری نو و مدرن دارند.

دلایل رشد شهرک اندیشه
۱_ آب و هوای پاک و خنک؛ اگر تجربهٔ زندگی در شهر کرج و تهران را داشته باشید، مطمئنا می‌توانید به تفاوت آب و هوای هر دو ناحیه پی ببرید. باغ‌های زیبای شهریار و ملارد، شهرک اندیشه را محاصره کرد‌ه‌اند و شهرک اندیشه در دل خود باغ‌های زیبا و سرسبزی را جای داده و همین موضوع باعث بروز آب ‌و هوای خنک و تمیز این محدوده شده است. شهرک اندیشه در دامنه‌های کوه‌پایه‌های چشم‌نواز البرز قرار گرفته و از این طریق چشم‌انداز زیبایی را به ضلع غربی شهرک اندیشه بخشیده است‌.

۲_ شهرک اندیشه در مجاورت تهران و کرج؛ یکی از مزیت‌های مهم شهرک اندیشه، دسترسی آسان به کلان‌شهرهای تهران و کرج بدون شلوغی و ترافیک‌شان است. در شهرک اندیشه، ترافیک و شلوغی معنایی ندارد؛ اما در هر نقطه از شهرک اندیشه که باشید به راحتی می‌توانید در کم‌ترین زمان، خود را به کلانشهرهای تهران و کرج برسانید.
 
۳_ دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی؛  دسترسی به وسایل حمل‌ونقل عمومی همواره دغدغهٔ مهمی برای اکثر افراد است. ساکنان شهرک اندیشه به راحتی می‌توانند حدودا در عرض ۲۰ دقیقه به مترو تهران و طی مسافتی ۱۵ دقیقه‌ای خود را به مترو کرج برسانند. ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس نیز برای رساندن افراد به مترو در محل‌های معینی، قرار گرفته‌اند. 

۴_ زندگی به دور از ترافیک؛ حتما شما هم با مشکلات ترافیکی که موجب آلودگی دیداری و خستگی می‌شوند، برخورد کرده‌اید. شهرک اندیشه، شهرکی بی‌حاشیه است که علاوه بر آب و هوای خوب و امکانات دسترسی عالی‌اش، به دور از هر گونه ترافیک است.

۵_ قیمت‌ مناسب خانه و رشد روز‌افزون متقاضیان در شهرک اندیشه؛ همان‌طور که گفته شد، شهرک اندیشه دارای مزیت‌های فراوانی است که هر کدام ار آن‌ها به نوعی موجب رشد و افزایش متقاضیان خرید و اجاره مسکن‌های این منطقه می‌شوند. اگر به دنبال اجارهٔ آپارتمانی هستید که تازه ساز بوده و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار باشد، می‌توانید از طریق سر زدن به سایت دیوار، قیمت‌های شگف‌انگیز آن را بررسی کرده و خانهٔ دلخواهتان را در شهرک اندیشه انتخاب کنید. با افزایش قیمت در این روزها، بسیاری از افراد به دنبال سرمایه‌گذاری هستند، به جرات می‌توان گفت محدودهٔ شهرک اندیشه جزو مناطقی است که با زندگی و سرمایه‌گذاری در آن، سود خوبی خواهید برد.

https://divar.ir/s/tehran/rent-residential

فازهای شهرک اندیشه
شهرک اندیشه از فازهایی چون، فاز ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، تشکیل شده که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات مختص به خود را دارند. امروزه ساخت‌وساز در این شهرک، گسترده شده و تعداد فازها افزایش یافته است.

فاز۱_ فاز یک در جنوبی‌ترین قسمت شهرک اندیشه قرار گرفته و بیشتر شکل سنتی دارد. فاز یک از سه خیابان اصلی به موازات هم، خیابان طالقانی، خیابان مدرس، خیابان دنیا مالی، تشکیل شده است.

فاز۲_ فاز دو از نظر جغرافیایی در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده است. خانه‌های ‌‌فاز دو، دارای متراژ بالایی هستند، اما فاز دو شهرک اندیشه در مقایسه با دیگر فازها فضای سبز کمی دارد.

فاز۳_ فاز ۳ شهرک اندیشه در سال ۱۳۷۰ احداث شده و دارای امکانات تفریحی، اداری، تجاری، رفاهی، پارک‌ها، سال ورزشی و سینا است. در ضلع غربی فاز ۳ خانه‌های ویلایی و نوساز وجود دارد.

فاز۴_ خانه‌های فاز چهار اغلب خانه‌های سازمانی و ویلایی هستند. در این فاز، بازار بزرگ ایرانی اسلامی نقش جهان با الگو گرفتن از معماری نقش جهان اصفهان ساخته شده است.
 
فاز۵_ در فاز پنج هر دو نوع خانه‌های ویلایی و آپارتمانی به چشم می‌خورند. فاز ۵ دارای مراکز تجاری  مدارس، فرهنگ‌سرا و دو مسجد است.

فاز۶_ اکثر زمین‌های فاز شش شهرک اندیشه، به بخش‌ خصوصی تعلق دارد.

جمع‌بندی
شهرک اندیشه از نظر موقعیت جغرافیایی یکی از شهرستان‌های شهریار به شمار می‌آید و به دلیل اینکه در معرض بادهای شهریار قرار می‌گیرد، در بیشتر فصل‌های سال، آب و هوای تمیز و دل‌انگیزی دارد. به دلیل رعایت کامل اصول شهرسازی و استاندارد بودن کوچه‌ها و خیابان‌ها، آرامش نسبی در اینجا برقرار است. در شهرک اندیشه خبری از ترافیک نیست، ولی در عین حال دسترسی راحتی به دو کلان‌شهر تهران و کرج دارد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *