جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

بیانیه ارتش برای شهادت شهید «ضرغام‌پرست»

جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 770610
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، شهادت شهید ضرغام‌پرست را نشانه دیگری از سبعیت دشمنان عنود و کوردل نظام دانست.
بیانیه ارتش برای شهادت شهید «ضرغام‌پرست»
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای، شهادت شهید ضرغام پرست از کارکنان غیور نیروی انتظامی و شهدای مدافع نظم و امنیت کشور را نشانه دیگری از نقشه‌های شوم دشمنان دانست.

متن پیام ارتش به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
شهادت شهید ضرغام پرست از شهدای مدافع نظم و امنیت در نیروی خدوم و مخلص انتظامی، نشانه دیگری از سبعیت دشمنان عنود و کوردل نظام و مردم صبور و مقاوم خطه قهرمان‌خیز خوزستان است.

بدون شک دشمنان ایران اسلامی که امنیت حاکم بر کشور و بردباری مردم عزیزمان در مقابله با مشکلات را بر نمی‌تابند، لحظه‌ای از دشمنی با جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارند و از مشکلات اخیر خوزستان و خواسته‌های به حق مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه این خطه عزیز سوءاستفاده کرده و با موج سواری و پروپاگاندای رسانه‌ای آمریکایی، انگلیسی رژیم صهیونیستی در به انحراف کشاندن خواسته به حق و دیرینه مردم عزیز خوزستان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با نقشه‌های از پیش طراحی شده به روی مأموران مخلص و حافظان نظم و امنیت کشورمان آتش گشوده و موجب شهادت آن رزمنده مدافع امنیت شدند.

از خدای متعال برای آن شهید دلیر نیروی خدوم و مردمی انتظامی، علو درجات و برای خانواده معظم ایشان صبر و اجر خواستاریم و از مردم قدرشناس و بصیر ایران سربلند اسلامی بویژه مردم مقاوم و مدافع ارزش‌ها و خط نگهداران حریم مقدس مرز‌های سرزمینی و ارزشی میهن اسلامی که اجازه سوءاستفاده به دشمنان قسم خورده نظام را ندادند و نسبت به فرزند شهید خود ادای احترام کردند، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *