سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱۲

هشدار جدی دادستانی خوزستان به آشوب‌ طلبان

چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 770479
در پی افزایش تنش در تجمعات اعتراضی مردم شهرهای خوزستان به موضوع مدیریت آب در این استان، دادستانی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن درخواست از مردم شریف استان بر رعایت قانون، بر سوء استفاده اشرار مسلح از اعتراضات مردم هشدار داد.
هشدار جدی دادستانی خوزستان به آشوب‌ طلبان
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دادستانی خوزستان در پی افزایش تنش‌ها و تحرکات آشوبگرانه عده‌ای در سایه تجمعات اعتراضی مرده به مسئله مدیریت آب در استان خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن حمایت از مطالبات به حق مردم و پیگیری آن‌ها در حوزه دادستانی، نسبت به بروز رفتارهای آشوب گرانه و ضد امنیتی برخی معدود هشدار داد و از پیگیری مطالبات مردم در چارچوب قانون تاکید کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان همانگونه که استحضار دارید مدتی است که در پی بروز خکسالی و تنش آبی و کمبود منابع آب، مشکلاتی برای اقشار مختلفی از مردم عزیز بخصوص دامداران و کشاورزان عزیز و روستائیان شریف فراهم آمده است.
مطالبات بحق مردم بزرگوار خوزستان در خصوص حقآبه استان قابل درک و فهم است و دادستانی مرکز استان نیز از باب تکلیف قانونی و  حفظ حقوق عامه با جدیت تمام و پیگیری های مداوم و تشکیل جلسات متعدد و ارائه تذکرات جدی به دست اندرکاران، اقدامات بایسته خود را انجام داده و کماکان نیز به انجام می رساند.

ضمن ارج نهادن به مطالبات بحق مردم شریف و نجیب خوزستان و بخصوص دامداران و کشاورزان عزیز که متضرر اصلی تنش آبی اخیر می‌باشند و ضمن پیگیری موضوعات مورد نظر، به اغتشاشگران، عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل، تجزیه طلبان و عناصر پلید ضد انقلاب هشدار می‌دهیم که خط قرمز نظام اسلامی حفظ ثبات و امنیت پایدار، اموال بیت المال، عمومی و اموال و کیان مردم شریف استان بوده و با ایجاد هرگوته ناامنی و بی ثباتی و اخلال در نظم عمومی قاطعانه مقابله و با عوامل آن به شدت هرچه تمام تر براساس نص قانون برخورد نموده و دراین راستا از هیج گونه اقدام قانونی مضایقه نخواهد نمود.

والعاقبه للمتقین.    
         
دادستانی عمومی و انقلاب اسلامی خوزستان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت برخورد قاطع با آشوب طلبان را خواستاریم
اینا همون تروریست‌هایی هستن که 3 سال پیش به رژه اهواز به کوچیک و بزرگ حمله کردن و به رگبار بستن
به خاطر مردم بیاورید اون رژه رو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دادستانی
با قدرت و قوت قانون را علیه مزدوران بیگانه انجام دهید تا مردم بتوانند در آرامش حقوق حقه خود را مطالبه نمایند و انشاالله مسئولین امر هم همت کنند راه حل مناسب پبدا کنند
United States
واقعا متاسفم که نیروی انتظامی در ۳۰ سال گذشته موفق به جمع آوری سلاح غیر مجاز نشده است.
United States
مطمئن باشید که در اعتراضات اجتماعی گسترده همواره عده ای سیاسی و مسلح و اشرار هم قاطی جمعیت و به بهانه ی اعتراض آشوب میکنند... بنابر این اجازه ی تظاهرات مسالمت آمیز با کنترل پلیس را صادر کنید..
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز بنده ایذه ایی هستم، و نحوه اعتراض به این شکل نیست، که مرکز شهر رو بگیرن، میتونن با بنر صبح زود درب فرمانداری برن و اجتماع اعتراضی بکنن، نه اینکه شبانه کل شهر رو بهم بریزن، این اسمش آشوبه
Iran, Islamic Republic of
این دولت که در حال تحویل دادن به دولت جدید است ، دولت جدید زودتر یک قرارگاه برای مشکلات خشکسالی راه اندازی کند .
Iran, Islamic Republic of
دولت باید بیانیه بدهد نه دادستان !.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بهتر است مشکل ریشه ای حل شود. اول جمع کردن سلاح از دست مردم و دوم حل مسئله آب بخصوص سدهایی که مشکل زا هستند مثل سد گتوند که اب را شور می کند
تقی
Iran, Islamic Republic of
اول اقای دادستان بگو مردم حق دارند مسالمت امیز اعتراض کنند ..