شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

دستور اژه‌ای برای شناسایی عوامل معطلی مردم

چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 770436
بازرسان سازمان بازرسی کل کشور موظف به شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات شدند.
دستور اژه‌ای برای شناسایی عوامل معطلی مردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، حجت الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیرو سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر جلوگیری از معطل ماندن مردم در ادارات، طی ابلاغیه ای در روز گذشته به معاونین و بازرسان کل ستادی و استانی این سازمان دستور داد تا ناظر بر «دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن» نسبت به اجرای فوری دستور رئیس دستگاه قضا اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه دوشنبه شورای عالی قوه قضائیه یکی از وظایف اصلی حراست‌های دستگاه ها را برخورد با عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند و یا خدماتشان با فساد همراه است دانست و به سازمان بازرسی کل کشور دستور داد تا از آن‌ها گزارش بخواهد.

همچنین در ابلاغیه حجت الاسلام والمسلمین درویشیان به معاونین و بازرسان کل این سازمان، پیرو تاکید رئیس قوه قضائیه درخصوص کنترل افزایش قیمت برخی کالاهای مورد نیاز کشور به دادستان کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور، برخورد مقتضی بازرسان سازمان بازرسی با عناصر خاطی در دستگاه های اجرایی تصریح شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام.
خوب یک سازوکار و سامانه ای راه اندازی نماینئ که به راحتی دراختیاز مرئم باشد، تا مردم به راحتی بتوانند ریز مشکلاتی که در ادارات و سازمانها و بیمارستانها و ... وجود دارد و باعث معطلی و ناراضی تراشی است، بصورت مستمر بیان کنند..
Iran, Islamic Republic of
تا مردم ناظر نباشند وضع همينه.