سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

بازپخش «پایتخت۵» در قسمت های ۳ ساعته

سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 770405
فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در تعطیلات ۶ روزه عید سعید قربان و تعطیلی غیر مترقبه شنبه و یکشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
بازپخش «پایتخت۵» در قسمت های ۳ ساعته
به گزارش جهان نيوز، شبکه یک سیما با تغییر برنامه های عادی خود به مناسبت  تعطیلات ۶ روزه  اخیر، چهارشنبه تا یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر در باکس ویژه ۳ ساعته، هر روز ۴ قسمت  پایتخت را بصورت بهم پیوسته  پخش می کند. این قسمت‌ها ساعت ۱۲ همان شب نیز باز پخش می شود.  

به این ترتیب پخش کل مجموعه پایتخت در ۵ روز و هر روز صبح حدود ۱۸۰ دقیقه طول خواهد کشید و صبح تعطیلات عید قربان و تعطیلات کرونا را برای مردم خانه‌نشین که امکان مسافرت هم ندارند، شیرین و مفرح خواهد کرد.

شبکه یک سیما در این ایام  همزمان با این باکس ویژه پایتخت، باکس اصلی دودکش ۲  را  هم‌ هر شب ساعت ۲۲:۱۵  در جدول پخش دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
با این تکراری ها مردم را حسابی سرگرم کنید.... بیچاره مردم...!!!!
بهروز
Iran, Islamic Republic of
رئیس صدا سیما رو سوار هلی کوپتر کنید یا با یه پهپاد روی شهر تهران تصویر بگیره ماهواره ها رو پشت بام های منازل بگیره روز به روز داره زیاد میشه این بخاطر ضعف لشکر چند صد نفره صداسیماست که هیچ برنامه نداره .....!!!!