جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

آقای بازیگر: به هم انرژی مثبت بدهیم

سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 770389
روز‌های خیلی سختی را گذراندم و خدارا شکر بهترم. همه ما در این روز‌ها گرفتاری‌های خودمان را داریم و نباید با انتشار اخبار منفی روحیه عمومی و جمعی را خراب‌تر کرد و باید در این زمینه ملاحظه مردم را کرد.
آقای بازیگر: به هم انرژی مثبت بدهیم
به گزارش جهان نيوز، محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت جسمانی خود گفت: چندی پیش از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار مشکل شده بودم و عمل سختی را انجام دادم و البته بیماری کرونا هم بر آن اضافه شد که نمی‌خواستم این موضوع رسانه‌ای شود.

وی در همین راستا ابراز کرد: روزهای خیلی سختی را گذراندم و خدارا شکر بهترم. همه ما در این روزها گرفتاری‌های خودمان را داریم و نباید با انتشار اخبار منفی روحیه عمومی و جمعی را خراب‌تر کنیم بلکه باید در این زمینه ملاحظه مردم را کرد.

وی ضمن اینکه از مردم خواست برایش دعا کنند بیان کرد: با دعای خیر مردم عزیزمان این روزها حالم خیلی بهتر شده و در خانه مشغول استراحت هستم. فعلا فعالیت بازیگری ندارم و امیدوارم به زودی این امکان فراهم شود.

بازیگر سریال «خوش رکاب» پیرامون شرایط حاد کرونایی این روزها بیان کرد: متاسفانه این روزها نوع جدید ویروس کرونا در حال جولان دادن است و جان بسیاری از هموطنان عزیزمان را گرفته و خیلی‌ها را درگیر خودش کرده است. مردم باید رعایت خیلی بیشتری بکنند و تا جایی که می‌توانند از خانه خارج نشوند.

محمد کاسبی خاطرنشان کرد: طولانی شدن درگیری با بیماری کرونا باعث شده بعضی موارد بهداشتی را کمتر رعایت کنند و وظیفه ما است تذکر بدهیم و مراقب همدیگر باشیم. امیدوارم با مدیریت بهتر و درست‌تر به سلامتی از این روزهای سخت عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مجری های صدا و سیما از صدایشان غم می بارد!!!