پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

تجاوز رژیم صهیونیستی به حلب/ مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک ها

سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 770324
خبرگزاری رسمی سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب حلب خبر داد و تلویزیون سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور تجاوز رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.
تجاوز رژیم صهیونیستی به حلب سوریه
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، خبرگزاری رسمی سوریه سانا از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه السفیره در جنوب حلب خبر داده است.

همزمان تلویزیون سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور موفق شده با تجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان حلب مقابله کند.

برخی منابع خبری گزارش داده‌اند کارخانجات نظامی سوریه در شهر السفیره که در جنوب حلب در سوریه واقع شده‌اند هدف رژیم صهیونیستی از این تجاوز بوده‌اند.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تقریباً ساعت ۲۳:۳۷ شب دوشنبه، دشمن اسرائیلی یک تجاوز هوایی به جنوب شرق حلب انجام داد و مناطقی در السفیره را هدف گرفت.»

ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی ماه پیش هم منطقه «قنیطره» در جنوب سوریه را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده بود. آن حمله، نخستین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه بود که به دستور «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام می‌شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. 

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند. 

رژیم صهیونیستی در پی جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ بخش زیادی از ارتفاعات جولان سوریه را به اشغال خود درآورد سازمان ملل در سال ۱۹۷۴ نیروهای حافظ صلح را برای نظارت بر آتش‌بس میان دو طرف اسرائیلی و سوری در ارتفاعات جولان ایجاد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تجاوز رژیم صهیونیستی به حلب در سوریه با اجازه، مجوز، دستور و هماهنگی مستقیم آمریکا صورت گرفته است.
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل در ترور خاشقچی دست داشته است
پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا از همکاری یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی در ترور روزنامه نگار منتقد سعودی خبر داد.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، داعش، اسرائیل، هر سه یک هدف را دنبال می کنند.
Iran, Islamic Republic of
تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه 100 درصد دولت سوریه مقصر بوده است چون به خاطر که از سال 2011 تاکنون ارتش سوریه پاسخ و جواب رژیم صهیونیستی نداده است و همچنان نیز ادامه دارد
مرگ و ننگ بر اسراییل
Iran, Islamic Republic of
از مردان و زنان مسلمان ترکیه می خواهیم در اعتراض به حمایت مسئولین کشور شان از کشتار مردم مظلوم سوریه کاری بکنند و این ننگ را پاک نمایند.
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
تنها راه دفع شر اسرائیل ؛ مقابله به مثل است !