شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بازداشت سرکرده داعشی والی بغداد

سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۱۷
کد مطلب: 770307
منابع عراقی اعلام کردند: در راستای اقدامات برای نابودی بازمانده های داعشی و به دنبال دریافت اطلاعات، سازمان امنیت ملی عراق موفق به دستگیری سرکرده داعشی موسوم به والی بغداد شد.
بازداشت سرکرده داعشی والی بغداد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از بغداد الیوم، دستگاه امنیت ملی عراق از دستگیری سرکرده داعشی موسوم به والی بغداد خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای اقدامات برای نابودی بازمانده‌های داعشی و به دنبال دریافت اطلاعات، سازمان امنیت ملی عراق موفق به دستگیری سرکرده داعشی موسوم به والی بغداد شد. سازمان امنیت ملی پس از زیر نظر گرفتن تحرکات وی در سه استان، والی داعشی بغداد را دستگیر کرد.

این تروریست دستگیر شده، یکی از بارزترین سرکرده‌های داعش به شمار می‌رود که پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر امیر ولایات شام، رقه، البادیه، صلاح الدین و بغداد را برعهده داشته است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق، این تروریست داعشی در اعترافات خود اذعان کرده است که فرماندهی چندین عملیات علیه غیر نظامیان و نیروهای امنیتی را برعهده داشته است همچنین قصد داشتند حملاتی در بغداد ترتیب دهند.

سازمان امنیت ملی عراق تاکید کرد که عملیات علیه داعش و هسته‌های خفته آن ادامه خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *