کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفارش آنلاین تابلو لایت باکس و بک لایت در ایران چاپ

28 تير 1400 ساعت 10:09


در مورد چاپ لایت باکس و بک لایت باید بدانید که جعبه‌های ساده‌ای هستند که دارای نور بوده و برای نمایش تبلیغات مختلف در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بک لینک دارای یک پوسته رویی و نورپردازی در پشت کار می باشد. لایت باکس‌ها برای مشاغل مختلف که نیاز به تغییر تابلوهای تبلیغاتی داشته بسیار مؤثر است و می‌تواند برای دکوراسیون منزل نیز مورد استفاده افراد قرار بگیرد. درون لایت باکس یک منبع تامین نور وجود دارد که به صورت معمول از لامپ‌های SMD استفاده می‌شود.

تکنولوژی به کار رفته در لایت باکس و چاپ بک لایت با داشتن مصرف انرژی کم برای محیط‌های مختلف بسیار کاربردی است. اگر می‌خواهید در زمینه تابلو لایت باکس اطلاعات خود را تکمیل کنید، با ما همراه باشید.

در مورد تابلو لایت باکس بیشتر بدانید
تابلوهای لایت باکس به عنوان یکی از جعبه‌های تبلیغاتی شناخته می‌شوند که به طور معمول ضخامت آن بین 1 تا 9 سانتی‌متر است. این جعبه‌ها از جنس آلومینیوم بوده که درون آن یک منبع تامین برق کم مصرف وجود دارد. بر روی سطح بیرونی این جعبه‌ها یک قاب یا طلق وجود دارد که باعث انعکاس نور خواهد شد. کاربردهای جعبه لایت باکس باعث شده است تا بسیاری از افراد در زمینه فعالیت خود به سراغ چاپ آن بروند.

تفاوت لایت باکس‌ها در نحوه تعویض عکس آن است که به راحتی امکان پذیر است. وجود طراحی لایت باکس به نوبه‌ی خود باعث افزایش زیبایی آن خواهد شد. به عنوان نمونه لایت باکس کریستالی از دو لایه مختلف تشکیل شده است که برای تعویض آن باید پیچ‌های موجود در جعبه را باز کرده تا بتوانید عکس جدید را قرار دهید.

انواع لایت باکس
شرکت‌های چاپ لایت باکس متناسب با نیاز مشتری نسبت به چاپ این گونه محصولات اقدام می‌نمایند. بسیاری از افراد برای دریافت محصول خود در کمترین زمان ممکن به دنبال لایت باکس‌های آماده می‌روند که ممکن است باب میل آنها نباشد. در این صورت سفارش چاپ این گونه محصولات باعث می‌شود تا شخصی سازی‌های لازم در هنگام چاپ صورت بگیرد. از انواع لایک باکس‌های قابل چاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لایت باکس فریم لس
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این لایت باکس، عدم داشتن فریم است که تنها فریم آلومینوم در دور تا دور قاب دیده می‌شود. شرکت‎‌های چاپ لایت باکس برای تولید نهایی این محصول از پارچه‌های مخصوصی به نام بک لایت پارچه‌ای استفاده می‌کنند. یکی از مزیت‌های لایت باکس فریم لس این است که افراد به سادگی می‌توانند تصاویر موجود در جعبه را به راحتی تغییر دهند.

لایت باکس کریستالی
لایت باکس کریستالی دارای قابلیت قرارگیری تصاویر دلخواه در سایزهای مختلف است که با استفاده از دستگاه لیزر قابل چاپ است. افراد برای تغییر تصاویر مورد نیاز خود باید لایت باکس کریستالی را باز کرده و تصویر جدید را جایگزین نمایند. چاپ این گونه از لایت باکس‌ها نیاز به تخصص بالایی دارد که توسط برخی از مجموعه‌ها قابل انجام است.

لایت باکس مگنتی
لایت باکس مگنتی یکی از محصولات چاپی کاربردی است که برای تعویض سریع تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد. صفحه پلکسی موجود با استفاده از یک آهنربا بر روی لایت باکس شکل گرفته است که به راحتی قابل جداسازی است. از این لایت باکس می‌توان برای سطوح مختلف و مقاصد تجاری گوناگون استفاده کرد.

لایت باکس فریم
شاید به جرات بتوان گفت که یکی از لایت باکس‌های مقاوم لایت باکس فریم است. افراد با خیال راحت می‌توانند از این لایت باکس برای فضاهای خارجی استفاده کنند. اگر نیاز به لایت باکس مناسب برای تبلیغات خود در محیط خارجی دارید بهتر است از این مدل استفاده کنید.

مزایای بهره‎گیری از لایت باکس
حال که با انواع مدل‌های لایت باکس آشنا شدید بهتر است با مزایای استفاده از این محصولات آشنا شوید. کسب و کارهای تجاری و افراد برای مقاصد مختلف از چاپ لایت باکس استقبال می‌کنند. از مهم‌ترین مزایای لایت باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. این محصولات با داشتن مصرف انرژی پایین، می‌تواند برای استفاده کنندگان مقرون به صرفه باشند.

. افراد برای ارائه تبلیغات مؤثر و ارزان می‌توانند از لایت باکس‌ها استفاده کنند.

. وجود انواع مختلف لایت باکس به افراد این امکان را خواهد داد تا با هر سلیقه‌ای که هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

. تصاویر موجود در لایت باکس‌ها بر اساس مدل انتخابی مشتری قابل تعویض است.

. با توجه به وجود نور در این محصولات، تبلیغات قرار داشته شده باعث جلب توجه خواهد شد.

. لایت باکس‌ها را می‌توان به سادگی در همه سطوح متصل کرد.

سفارش لایت باکس
برای سفارش و خرید لایت باکس باید بتوانید یک فروشگاه معتبر و با تجربه را در این زمینه پیدا کرده تا با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید. شناخت فروشگاه معتبر در زمینه چاپ اقلام مختلف با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته باعث خروجی مناسب خواهد شد. بر اساس این که در عصر دیجیتال قرار داریم، بسیاری از سفارشات از طریق اینترنت قابل انجام است.

برای این که بتوانید از چاپ لایت باکس‌های مختلف بهره‌مند شوید بهتر است به سراغ مجموعه آی آر چاپ ( ایران چاپ ) بروید. سفارش لایت باکس در این مجموعه از طریق سایت و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. یکی از موارد مهم در هنگام ثبت سفارش، زمان تحویل محصول است که در مجموعه آی آر چاپ (ایران چاپ) سفارشات در سریع‌ترین زمان ممکن آماده و ارسال می‌شوند.
 

https://irchap.ir/

سفارش آنلاین در بهترین چاپخانه ایران
لایت‌ باکس‌ها جعبه‌های نوری تبلیغاتی هستند که از جنس‌های مختلف مانند پلاستیک، آلومینیوم و چوپ ساخته می‌شوند. این محصولات با داشتن جلوه‌های نوری فراوان باعث جلب توجه مشتریان خواهند شد.  جهت سفارش آنلاین در مجموعه irchap بهتر است ابتدا به سایت این مجموعه به آدرس irchap.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

چاپ لایت باکس هم در فضاهای باز و هم برای فضاهای بسته قابل استفاده است و اگر بخواهید لایت باکس را در محیط بیرونی قرار دهید بهتر است جنس محصولات انتخابی خود را با کیفیت در نظر بگیرید تا در مقابل شرایط جوی نامناسب آسیب نبیند.

در صورتی که می‌خواهید از طرح دلخواه استفاده کنید، از پنل کاربری خود طرح مورد نظرتان را آپلود کرده و بعد از پرداخت هزینه نهایی، محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. یکی از قابلیت‌های ویژه این مجموعه وجود بخش پشتیبانی است که با داشتن کارشناسان متخصص می‌توانند مشاوره‌های لازم را به شما ارائه نمایند.


کد مطلب: 770238

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/770238/سفارش-آنلاین-تابلو-لایت-باکس-بک-ایران-چاپ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com