جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گزینه‌های شهرداری تهران چگونه کاهش یافتند؟

دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 770211
منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در مورد روند انتخاب شهردار تهران توضیحاتی داد.
گزینه‌های شهرداری تهران چگونه کاهش یافتند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، پرویز سروری منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، در مورد روند انتخاب شهردار تهران اظهار کرد: طی مراحلی که از قبل با برخی از اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهرانصحبت کرده بودیم طبیعی است که از لیست ۴۱ گزینه شهرداری تهران، توفیق همکاری با برخی از اعضا را از دست بدهیم.

وی افزود: در میان این لیست ۴۱ نفره افرادی بودند که سابقه مدیریت خوبی داشتند و چهره‌های خوش نامی بودند، برخی دیگر از گزینه‌ها نیز اعلام آمادگی نکردند.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: ابتدا قرار بود ۱۰ نفر به عنوان گزینه نهایی اعلام شوند، ولی از آنجایی که تصمیم گرفتیم دست منتخبین جهت انتخاب شهردار بازتر باشدو ممکن است برخی از گزینه‌ها به دولت بروند ۲ نفر دیگر به این لیست اضافه شد.

سروری گفت: رقابت بین گزینه‌ها بسیار نزدیک بود همه از شایسته‌ها بودند که در نهایت ۱۲ نفر انتخاب شدند.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش بر این است که در اولین جلسه رسمی شورای شهر شهردار تهران به صورت رسمی معرفی بشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *