جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

ماجرای انحلال گروه کودک و نوجوان شبکه دو

دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 770201
موضوع انحلال گروه کودک و نوجوان شبکه دو صحت نداشته و انحلالی در کار نیست؛ گروهی که در امر برنامه‌سازی کودکان، سابقه طولانی دارد.
ماجرای انحلال گروه کودک و نوجوان شبکه دو
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی شبکه دو به اعلام خبری مبنی بر تذکر محمدعلی نقد علی نماینده خمینی‌شهر و 38 نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزیر ارشاد که در جلسه علنی امروز مجلس مطرح شد، واکنش نشان داد.

موضوع به جلوگیری از انحلال گروه کودک و نوجوان این شبکه تلویزیونی برمی‌گردد که روابط عمومی این شبکه تلویزیونی رسماً اعلام کرد که انحلالی در کار نیست و این موضوع مبنای واقعی نداشته و صحت ندارد. 

 روابط عمومی شبکه دو همچنین اعلام کرده است: شگفت‌آور اینکه صحت و سقم این موضوع از چه منبع موثقی مورد راستی‌آزمایی قرار گرفته است.

گروه کودک و نوجوان شبکه دو با سابقه‌ای طولانی در امر برنامه‌سازی؛ تاکنون مجموعه‌های مختلف و متعددی را برای گروه سنی خردسال، کودک و نوجوان تولید و روانه آنتن کرده که در حافظه دیداری بسیاری از کودکان دیروز و امروز جای دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کودکانی که همه اش ماهواره و اینترنت نگاه میکنند گروه میخواهند چکار؟؟!!!.