پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

یوونتوس به دنبال ستاره پرسپولیسی

يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 770181
این ستاره پرسپولیسی هفت هفته مورد بی مهری سرمربی پورتو قرار نمی‌گرفت احتمالا می‌توانست عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست بیاورد.
یوونتوس به دنبال ستاره پرسپولیسی
به گزارش جهان نيوز، مهدی طارمی ستاره فصل پیش باشگاه پورتو بود؛ اگر او هفت هفته نخست مورد بی مهری سرمربی پورتو قرار نمی‌گرفت احتمالا می‌توانست عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست بیاورد. به غیر از این مورد، او البته با موقعیت شناسی بی نظیری که دارد، پاس گل‌های بیشماری هم به همتیمی هایش در پورتو داد.

فرارو نوشت: درخشش مهدی طارمی در ترکیب پورتو آن قدر بود که این باشگاه بدون ذره‌ای درنگ موسی مارگا، مهاجم اصلی اش را بفروشد و برای مهدی طارمی بند فسخ قرارداد عجیب و غریب ۴۰ میلیون یورویی بگنجاند. پورتو به خوبی می‌دانست که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به زودی سروقت طارمی می‌آیند.

حالا از خبر بند فسخ قرارداد طارمی زمان زیادی نگذشته که خبر رسیده باشگاه یوونتوس مهدی طارمی را زیر نظر گرفته است. این موضوع سوژه‌ای برای امروز «فرهیختگان» بوده تا در گزارشی به نقل از یک سایت ایتالیایی آن را مورد ارزیابی قرار دهد.

به عبارت دقیق‌تر سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا در گزارشی از نقل‌وانتقالات یوونتوس نوشت: «یوونتوس نیاز به یک مهاجم تازه برای فصل آینده دارد و در این میان مهدی طارمی از پورتو، یکی از گزینه‌های آنهاست.

آن‌ها نیاز به تقویت خط حمله خود دارند، اما باید دید تکلیف کریس رونالدو و پائولو دیبالا که تنها یک‌سال از قراردادشان باقی‌مانده، چه خواهد شد. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن فعلا متوقف‌ شده و در این میان ماسیمیلیانو آلگری به‌دنبال یک مهاجم است تا وضعیت تهاجمی تیمش بهتر شود. البته این موضوع به مشخص شدن آینده رونالدو در این تیم و ماندن یا جدایی‌اش بستگی خواهد داشت.

با این حال ظاهرا یکی از بازیکنان مدنظر این باشگاه بازیکنی است که فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا به یووه گل زده است. شاید چهارمین مهاجم بیانکونری در فصل آینده مهدی طارمی، مهاجم پورتو باشد که متولد سال ۱۹۹۲ است.

او فصل قبل در لیگ قهرمانان دروازه یوونتوس را باز کرده است. مدیران باشگاه تصمیم دارند برای کمترشدن مبلغ پرداختی به پورتو، مارکو پیاکا را به‌عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به این تیم پرتغالی واگذار کنند.»

طارمی بعد از جدایی موسی مارگا به مهاجم اول پورتو تبدیل شده و خودش هم تاکید کرده که از حضور در این تیم پرتغالی رضایت دارد و اگر بنا به جدایی باشد تصمیم با پورتو خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....