جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

انصراف یکی دیگر از گزینه‌های شهرداری تهران

شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 770062
منتخب شورای ششم از انصراف حسین طلا یکی دیگر از گزینه‌های انتخاب شهردار از قبول مسوولیت خبر داد و گفت: انتخاب ۱۰ گزینه نهایی تا دو روز دیگر انجام می‌شود.
انصراف یکی دیگر از گزینه‌های شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری منتخب شورای ششم تهران در گفت‌وگو با فارس درباره جلسه امروز منتخبین شورای ششم اظهارداشت: پس از امروز تا بعدازظهر ادامه یافته و به پیشرفت‌های خوبی در انتخاب شهردار تهران دست یافتیم.

وی افزود: انشاالله طی دو روز آینده اسامی ۱۰ نفر از کسانی که به عنوان گزینه نهایی انتخاب شهردار مشخص می شوند، نهایی خواهد شد.

سروری خاطرنشان کرد: حسین طلا یکی از گزینه‌های پیشنهادی انتخاب شهردار نیز عصر امروز انصراف خود از قبول مسوولیت به عنوان شهردار پایتخت را به مهدی چمران اعلام کرد.

به گزارش فارس، عبدالله فتح اللهی، پرویز فتاح،‌ مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده،‌ فرهاد رهبر، محمد فروزنده سردار وحیدی و مسکنی، پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده نیز از جمله این گزینه‌ها هستند که روزهای گذشته اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند و در این شرایط تعداد گزینه‌ها به 26 نفر رسیده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *