جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱

مشاور نظامی رهبر انقلاب عزادار شد

شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 770060
رئیس گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت همسر امیر دریادار عباس محتاج مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا را به وی تسلیت گفت.
مشاور نظامی رهبر انقلاب عزادار شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر علی شهبازی رئیس گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت همسر امیر دریادار عباس محتاج مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا را به وی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

اِنالله وَ  اِنا اِلیهِ راجِعُون
همرزم عزیز 

عروج  عزیز از دست رفته غم جانکاهی است که ‌تحمل آن  به دشواری بر باور می­‌نشیند امّا به حکم خداوند متعال که فرمود: ‌کل ‌من ‌علیها  ‌فان، صرفا با اتکاء به صبر، ایمان و توکّل والای همه بازماندگان علی الخصوص جنابعالی  که بحمدالله از مصادیق بارز و برجسته آنها می باشید مقدور و میسور خواهد بود. ان­شاءالّله

مطمئناً پاداش بانوئی مؤمنه و صبور که در طول سالیان متمادی  به ویژه در دوران دفاع مقدّس همواره پشتیبان و ‌همسنگر رزمندۀ  بااخلاص ، متدین و صالحی ‌همچون شما امیر سرافراز بوده است، مصاحبت و همنشینی با بانوی دو عالم حضرت فاطمۀ زهرا(سلام اللله‌علیها) خواهد بود. هنیئاً لها

با اظهار  تأسّف  و  تأثّر عمیق ، ضایعۀ  اندوه‌بار و جبران ناپذیر ارتحال همسر مکرّمتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند منّان برای آن مرحومه علوّ درجات و رحمت واسعۀ الهی و برای شما و سایر بازماندگان محترم صبر و سلامتی، دوام توفیقات و حُسن عاقبت امور مسئلت می نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند همسر گرامی ایشان را بیامرزد