کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پلیس مانع وقوع یک فاجعه در تهران شد!

26 تير 1400 ساعت 10:22

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از حضور به موقع پلیس و جلوگیری از حادثه جبران ناپذیری که به واسطه سرقت پیچ‌های ریل راه آهن متصور بود خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت از حضور به موقع پلیس و جلوگیری از حادثه جبران ناپذیری خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته در راستای ارتقای امنیت اجتماعی واحدهای عملیاتی در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری 179 خلیج فارس در ساعت 23 به یک مرد که گونی سفید رنگی در دست داشت در محدوده بزرگراه فتح مشکوک می شوند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: واحد گشت کلانتری 179 خلیج فارس پس از متوقف کردن مرد و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند که متهم تعداد 50 قطعه پیچ مربوط به ریل  راه آهن آذربایجان را سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری 179 خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران ناپذیر و از عبور قطار بر روی ریل نا ایمن را جلوگیری کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل  آذربایجان کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان: تیم پلیس و همکاران راه آهن در تلاش هستند تا خط راه آهن آذربایجان را به حالت اولیه برگردانند تا قطار ها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.


کد مطلب: 769995

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/769995/پلیس-مانع-وقوع-یک-فاجعه-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com