کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگران آمریکا ناتوان از اجاره خانه

فارس , 26 تير 1400 ساعت 9:46

قیمت خانه و اجازه مسکن به قدری در آمریکا بالا رفته که افرادی که حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، حتی نمی‌توانند خانه کرایه کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از سی‌ان‌ان، قیمت اجازه مسکن در آمریکا به قدری افزایش یافته که کارگران با حقوق حداقلی توان اجاره کردن خانه ندارند.

انجمن ملی اجاره افراد کم درآمد آمریکا در این باره گزارش داده که در هیچ ایالت، شهرستان و یا شهری در آمریکا یک کارگر تمام وقت با حداقل حقوق توان اجازه یک آپارتمان دو خوابه را ندارد و تنها در هفت درصد شهرستان‌های آمریکا این کارگران می‌توانند یک خانه اجاره کنند.

در واقع از مجموع سه هزار شهر و شهرستان در آمریکا فقط 218 شهر چنین امکانی را برای کارگران حداقلی‌بگیر دارند.  در حال حاضر حداقل حقوق در آمریکا ساعتی 7.25دلار است.

گزارش این انجمن می‌افزاید؛ کارگران برای آنکه بتوانند یک خانه دو خوابه با قیمت متوسط اجاره کنند باید ساعتی 24.9 دلار درآمد داشته باشند و برای اجاره یک خانه یک خوابه به حقوقی ساعتی 20.4 دلار نیاز دارند.

به صورت متعادل و بنابه ارزیابی‌های انجام شده حقوق مناسب برای کارگران باید به قدری باشد که آنها بتوانند با 30 درصد آن یک خانه مناسب اجاره کنند.

مارسیافاج معاون وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا در واکنش به این گزارش گفت: اینگونه ارقام بسیار بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم آمریکا از جمله سالمندان، معلولین و خانوارها بتوانند برای اجاره مسکن کنار بگذارند. 

این گزارش می‌گوید در حال حاضر متوسط اجاره یک خانه یک خوابه حدود 1100 دلار و یک خانه دو خوابه 1300 دلار است.


کد مطلب: 769982

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/769982/کارگران-آمریکا-ناتوان-اجاره-خانه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com