پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تلفات سیل بلژیک به ۲۰ کشته رسید

جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 769955
مقامات بلژیک اعلام کردند که تلفات سیل ویرانگر اخیر در این کشور به ۲۰ کشته رسیده و ۲۰ نفر همچنان مفقود هستند.
تلفات سیل بلژیک به ۲۰ کشته رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، خبرگزاری فرانسه عصر جمعه خبر داد که مقامات بلژیک اعلام کردند که تلفات سیل ویرانگر اخیر در این کشور به ۲۰ کشته رسیده و ۲۰ نفر همچنان مفقود هستند.

از سوی دیگر، در پی وقوع سیل شدید و کم‌سابقه در آلمان، حداقل ۸۱ نفر جان خود را از دست دادند.

شبکه آلمانی «اِی‌.آر.دی» امروز (جمعه) به نقل از پلیس این کشور گزارش داد که علاوه بر ۸۱ کشته، حدود ۱۳۰۰ نفر هم بر اثر سیل در منطقه «نوین‌آر-آروایلار» مفقود هستند.

بر اساس این گزارش، وضعیت در برخی مناطق غرب اروپا بحرانی شده و راه‌های ارتباطی، خطوط تلفن و اینترنت دچار قطعی و اختلال گسترده شده است.

منابع آلمانی می‌گویند اوضاع به حدی وخیم است که علاوه بر ۲۵۰۰ نیروی امدادی، ارتش نیز به کمک آمده و صدها نظامی در حال یاری رساندن به تلاش‌ها برای نجات دادن مردمی هستند که در مناطق سیل‌زده روی سقف خانه‌ها یا در میان جریان آب گرفتار شده‌اند.

در آلمان همچنین تانک‌های نیروی زمینی برای پاک کردن جاده‌ها از ویرانه‌های سیل و بالگردهای نیروی هوایی برای نجات مردم، به کمک آمده‌اند.

به نوشته رویترز، مقام‌های آلمانی می‌گویند حداقل ۲۰۰ هزار خانه به دلیل نابودی تأسیسات تولید انرژی، برق خود را از دست داده‌اند.
برچسب ها: بلژیک اروپا سیل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
اینا اینتر نشنال آلمان یا اینتر نشنال بلژیک ندارند.