جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس

چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 769768
در پی مطالبات و درخواست بسیاری از شهروندان در تماس با سامانه ۱۱۰ در خصوص برخورد با موضوع سگ گردانی طرح برخورد با این معضل در دستور کار پلیس قرار گرفت.
برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس
به گزارش جهان نيوز، پایگاه خبری پلیس، در پی مطالبات و درخواست بسیاری از شهروندان در تماس با سامانه ۱۱۰ در خصوص برخورد با موضوع سگ گردانی، با توجه به اینکه نگهداری سگ در مجتمع‌های مسکونی موجبات آزار و اذیت سایر سکنه را در پی داشته و همچنین حضور سگ‌ها در پارک‌ها گا‌ها موجب احساس نا امنی و وحشت برای کودکان بوده؛ از این رو طرح برخورد با سگ گردانی در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

سرهنگ آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری فاتب، بیان داشت: در این رابطه طی تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ در شهرک گلستان حوزه کلانتری ۱۴۰ که فیلم آن تحت عنوان برخورد پلیس با سگ گردانی نیز در فضای مجازی پخش شده، با توجه به تماس تلفنی شهروندان، گشت کلانتری ۱۴۰ گلستان در محل حضور پیدا کرده و پس از تذکر لسانی، افسر گشت، با برخورد نامناسب صاحب سگ مواجه شده و در ادامه به علت فحاشی صاحب سگ، متاسفانه سرباز گشت کلانتری رفتار غیر حرفه‌ای داشته و این موضوع در حال بررسی است.
مرجع : فارس
برچسب ها: سگ گردانی پلیس سگ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
چندین سال هست که هیچ برخوردی با سگ گردانان نشده .
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما سگ گردانی نیست . وقت ۱۱۰ را سگ گردانی نگیرید . مشکل ما دزدی و کیف قاپی و... است
Iran, Islamic Republic of
مشکل هموطنان ما مزاحمت سگها در فضای مشاع آپارتمانها و نیز صدای زجرآور آنهاست...بنده دست ماموران بزرگوار پلیس را می بوسم...
Iran, Islamic Republic of
کارهای ضد فرهنگی باید تو نطفه خفه بشوند.
United States
گربه مانعی ندارد؟؟!!
مهسا
Iran, Islamic Republic of
این سگ گردان ها را باید به جرم گرفتن آزادی و محدود کردن و بردگی گرفتن این حیوان زبان بسته توبیخ کرد .