سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پلیس خبر آدم‌ربایی دو شهروند مریوانی را تکذیب کرد

سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 769663
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان ضمن تکذیب خبر آدم‌ربایی دو شهروند مریوانی، شهروندان را به دریافت خبرهای موثق از منابع معتبر توصیه کرد.
تکذیب خبر آدم‌ربایی در مریوان
به گزارش جهان نيوز، کامبیز رستم‌نیا فرمانده انتظامی شهرستان مریوان در گفت‌وگو با فارس در مریوان اظهار داشت: صبح دوشنبه خبری در فضای مجازی مبنی بر ربوده‌شدن دو شهروند مریوانی منتشر شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش بی‌وقفه و اقدامات میدانی دریافتند این دو شهروند طی هماهنگی‌های به عمل آمده قبلی با یکی از آشنایان خود در تهران و بدون هماهنگی و اطلاع با خانواده خود از محل زندگی‌شان در شهرستان مریوان با گرفتن بلیط اتوبوس به سمت استان تهران سفر کرده‌اند.

رستم‌نیا عنوان کرد: جست‌وجو برای پیدایش این دو شهروند ادامه داشت تا در نهایت مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی هر دو نفر را در سلامت کامل پیدا و تحویل خانواده دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان تصریح کرد: شهروندان به ویژه والدین ضمن ایجاد فضای صمیمی با فرزندان خود، خبرهای درج شده در فضای مجازی را با استفاده از سواد رسانه‌ای مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و خبرهای موثق را از طریق کانال‌ها و خبرگزاری‌های رسمی دریافت و پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *