جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سردیس ۴ استاد موسیقی در تهران

سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 769642
بر اساس مصوبه شورای نامگذاری شهر تهران یک سردیس به نام ابراهیم قنبری مهر و سه نیم چهره دیواری بنام سه استاد موسیقی از جمله غلامحسین بنان، پرویز یاحقی و هوشنگ ظریف در تهران نصب می‌شود.
سردیس ۴ استاد موسیقی در تهران
به  گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، فاضل جمشیدی از مشارکت بخشی از هنردوستان با سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای طراحی، ساخت و نصب چهار سردیس و نیم چهره در شهر تهران خبر داد.
جمشیدی افزود: براساس مصوبه شورای نامگذاری شهر تهران یک سردیس به نام ابراهیم قنبری مهر (سازنده ساز) که قبلا بوستان شقایق سعادت آباد به نام او شده بود، در محوطه این بوستان نصب خواهد شد.

همچنین سه نیم چهره دیواری بنام اساتید بزرگ موسیقی غلامحسین بنان، پرویز یاحقی و هوشنگ ظریف در ابتدای دو خیابان در کنار «موزه موسیقی ایران» و یک خیابان در منطقه ظفر دستگردی نصب خواهد شد.

او ادامه داد: با عنایت به زمان کم باقیمانده تا پایان فعالیت شورای شهر فعلی و احتمالا دیگر مسوولان شهری، با پشتیبانی اداری خانه موسیقی و موافقت زیباسازی تهران، به این کار سرعت بیشتری دادیم و روز ۱۰ مرداد روز تولد استاد قنبری مهر، سردیس ایشان در بوستان «شقایق مهر» با حضور مسئولان و هنرمندان نصب خواهد شد.

همچنین تا پایان شهریور نیز نیم چهره سه استاد دیگر نصب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *