کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادآوری برای منتقدان زاکانی

هرمز راسخی

23 مرداد 1400 ساعت 7:10

علیرضا زاکانی نشان داده است که فردی پاک دست و فساد ستیز بوده که با مفسدان در هر پست و مقامی که باشند مماشات نخواهد کرد و این موضوع را در جریان مناظرات انتخاباتی نیز بخوبی نشان داد


جهان نیوز - هرمز راسخی: انتخاب شهردار تهران در روزهای گذشته یکی از مباحث پر چالش در سپهر سیاسی کشور شد و مشخصا دکتر زاکانی از جمله چهره های شناخته شده مجلس شورای اسلامی در ادوار مختلف و از جمله در دوره یازدهم است که در کانون این چالش ها برای تصدی پست شهرداری تهران حرکات و مواضع سیاسی اش چالش های رسانه ای را در پی داشت درباره چرایی این موضوع بررسی و تذکراتی به شرح ذیل خواهد آمد.

وی با روشنگری های خود در جریان مناظرات انتخاباتی به جریان استحاله طلب و غرب گرا که همیشه با اتهامات بعضا واهی و تخیلی توانسته بودند تا سنگر پاستور را فتح نمایند بفهماند که اینبار بر خلاف دو دوره قبل با چهره ای مواجه هستند که بدون واهمه در مناظرات انتخاباتی رقبای اصلاح طلب را با مدارک مستند و مستتدل خود به چالش خواهد کشید.

اما زمزمه انتخاب وی برای پست شهرداری و تمایلش برای پذیرش این مسئولیت موجی از حملات تخریبی با عناوین مختلف مانند مشکلات مدرک تحصیلی، فقدان سوابق اجرایی و.... را در فضای رسانه در پی داشت. لکن در باره مواضع غرب گرایان و استحاله طلبان و بعضا اصولگرایان جدا افتاده از ساختار قدرت سیاسی و به منظور تنویر افکار عمومی بیاد آوردن و تذکر برخی نکات که قطعا نشان می دهد که دکتر زاکانی در مقام مقایسه یک سرو گردن بالاتر از دیگران قرار می گیرد ضروری می باشد:

۱- آقایان ظاهرا یادشان رفته است که در دوره دولت سازندگی تلاش می کردند نه قانون عمومی و عادی که قانون اساسی را برای مادام العمر کردن هاشمی رفسنجانی تغییر دهند.

۲- ظاهرا آقایان یادشان رفته است که یک بیمار جسمی را که بعدا اقدام به قتل همسر خود هم نمود و اگر نبود دیه اهدایی سران اصلاح طلب برای رضایت خانواده مقتول، نام یک قاتل قصاص شده در رزومه سیاسی آقایان می درخشید برای شهرداری تهران انتخاب کرده بودند.

۳- ظاهرا آقایان یادشان رفته است که در یکی از دوره های قبلی، شهردار مورد نظر ایشان دارای مدرک کاردانی نساجی بوده است که برای کلان شهر تهران در نظر گرفته بودند و به مدت چندین ماه نیز سکان دار کلان شهر تهران هم شده بود.

۴- علیرضا زاکانی نشان داده است که فردی پاک دست و فساد ستیز بوده که با مفسدان در هر پست و مقامی که باشند مماشات نخواهد کرد و این موضوع را در جریان مناظرات انتخاباتی نیز بخوبی نشان داد لذا ترس و واهمه برخی ها از آمدن وی در شهرداری تهران واهمه بجا و بحقی است که داشتند!


کد مطلب: 769453

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/769453/یادآوری-منتقدان-زاکانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com