جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

حمله مار به مرد استرالیایی در سرویس بهداشتی

شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 769415
حمله مار پیتون به یک مرد استرالیایی در سرویس بهداشتی موجب زخمی شدن او شد.
حمله مار به مرد استرالیایی در سرویس بهداشتی
به گزارش جهان نيوز، یک مرد استرالیایی که در توالت خانه‌اش مورد حمله مار پیتون قرار گرفت زخمی شد. این مرد ۶۵ ساله که هویتش اعلام نشده روی توالت فرنگی خانه اش نشسته بود که ناگهان مورد حمله مار قرار گرفت. در این حادثه این مرد دچار جراحت سطحی شد. بنا به گفته قربانی این مار پس از حمله به وی به داخل حفره توالت فرار کرد و پنهان شد.

این مرد استرالیایی در ساعت ۶ صبح روز دوشنبه قصد استفاده از توالت را داشت که دچار این حادثه شد. این اتفاق در منطقه‌ای در شهر جنوبی گراز استرالیا رخ داد. پس از این حادثه این مرد بلافاصله با پلیس و مرکز کنترل حیوانات تماس گرفت و کمک خواست. مارگیران مرکز کنترل حیوانات نیز موفق شدند این مار پیتون را از داخل حفره توالت بیرون کشیده و شکار کنند.

بنا به گزارش پلیس محلی استرالیا این مار پیتون که ۵ فوت طول داشت متعلق به همسایه این مرد بود که وارد توالت فرنگی وی شده بود. این مار پس از شکار و انجام نظافت به صاحب ۲۴ ساله اش تحویل داده شد. بنا به گفته پلیس این مرد جوان که ۱۱ مار غیرسمی را در خانه اش نگهداری می‌کرد از فرار مار پیتون باخبر نبود.

مار

در ادامه این مرد در حالی که دچار جراحت سطحی در بدن خود شده بود به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. بنا به گفته پزشکان بیمارستان اگرچه مار پیتون سمی نیست، اما خطر عفونت بدن قربانی با باکتری‌های موجود در توالت به دلیل حمله مار وجود داشت.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *