پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۴

لحظه حمله مادر داماد به داماد در جشن عروسی! +فیلم

شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 769414
حمله مادر داماد به پسرش در جشن عروسی موجب حیرت مهمانان حاضر در این مراسم شد.
لحظه حمله مادر به داماد در عروسی! +فیلم
به گزارش جهان نيوز، با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. در حالی که چند روز پیش بود که حرکت عجیب داماد هنگام مراسم تبادل شیرینی با عروس خبرساز شده بود به تازگی نیز اقدام عجیب مادر یک داماد هندی در روز جشن عروسی پسرش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

در این اتفاق که در مراسم عروسی در روستای سومِرپور در منطقه هامیرپور وافع در ایالت اوتار پرادش، مادر داماد از پله‌های جایگاه ویژه عروس و داماد بالا رفت و سپس با سندل به پسرش حمله ور شد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این زن که بسیار عصبانی به نظر می‌رسد قسمتی از جایگاه را خراب کرده و خود را به پسرش می‌رساند. او سپس با صندلی که در دست دارد شروع به کتک زدن داماد می‌کند. این اتفاق در مقابل چشمان حیرت زده مهمانان رخ داد و موجب شد تا سایر مراسم‌های سنتی سریعا انجام و به پایان برسد.

هنوز علت دقیق عصبانی شدن مادر داماد مشخص نشده است، اما گفته می‌شود مادر داماد از ازدواج پسرش با دختر مورد علاقه خود خشمگین بود و دوست داشت که او با دختر دیگری ازدواج کند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: عروسی داماد عروس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مادرهای ایرانی لااقل حفظ ظاهر کرده و آبروریزی نمیکنند!
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
جنگ اول بهتر از صلح اخر است
Iran, Islamic Republic of
جالبه