پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اژه‌ای: قوه قضاییه در مسیر تحول حرکت می‌کند

شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 769365
این قوه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و یکی از مهمترین ارکان این تحول استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور در جهت رسیدگی به امور مردم است.
اژه‌ای: قوه قضاییه در مسیر تحول حرکت می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونان این وزارتخانه صبح امروز (شنبه) با حضور در دفتر حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، با وی دیدار و گفتگو کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری، برای رئیس قوه قضائیه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

امیر حاتمی گزارشی از وضعیت، اقدامات و دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف از جمله میزان آمادگی دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات ارائه کرد.

رئیس قوه قضاییه نیز با تشکر از ابراز محبت وزیر دفاع و معاونانش و اظهار خرسندی از اقدامات، پیشرفت‌ها و توانمندی‌های حوزه دفاعی کشور بر لزوم تقویت آمادگی دفاعی نیروهای مسلح تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای عنوان کرد: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و یکی از مهمترین ارکان این تحول استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور در جهت رسیدگی به امور مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *