پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

وام طرح ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد

سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 769058
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام طرح ملی مسکن به ۲۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: هزینه ساخت هر مترمربع واحد طرح ملی مسکن ۴ میلیون تومان است.
وام طرح ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد
به گزارش جهان نيوز، حبیب‌الله طاهرخانی در  مراسم مبهره‌برداری  وکلنگ‌زنی 2200 میلیارد تومان پروژه زیربنایی در شهر جدید پردیس، اظهار کرد: از زمان تشکیل شهرهای جدید 457 پروژه زیرساختی ر شهرهای جدید ایران اجرا شده که از این تعداد 160 پروژه در سال‌های 98 و 99 اجرا شده است.

وی با یادآوری این‌که طی سال 98 و 99 با بخش‌ خصوصی 10 هزار میلیارد تومان برای توسعه خدمات زیربنایی و روبنایی قرارداد مشارکتی امضا شد، تصریح کرد:‌ رشد جمعیت در شهرهای در مقایسه با متوسط کشور 7 برابر است و تمام خدمات زیربنایی و روبنایی این شهرها تامین شده و می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: در شهرهای جدید شهرک‌سازی انجام می‌شود،‌چراکه عرضه مسکن نیازمند زمین برنامه‌ریزی شده دارد که کار ساده‌ای نیست.

طاهرخانی تصریح کرد: با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید 125 هزار مسکن طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

وی از افزایش وام طرح ملی مسکن به 250 میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تسهیلات با توجه به هزینه ساخت هرمترمربع 4 میلیون تومانی، حدود 50 درصد هزینه‌های ساخت واحدهای طرح مذکور را تامین می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *