چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

کرونا بازار تهران را تعطیل کرد

يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 768810
تغییر وضعیت مجدد کرونایی در پایتخت و ورود آن به وضعیت قرمز موجب تعطیلی بازار بزرگ تهران شد.
کرونا بازار تهران را تعطیل کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، از روز شنبه مورخ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ تهران مجدد وارد وضعیت قرمز کرونایی شد و همانطور که در سنوات گذشته شاهد آن بودیم با وارد شدن هر شهری به وضعیت قرمز، بازارهای آن شهر تعطیل می‌شدند.

بر همین اساس تمامی بازارهای تهران نیز از روز گذشته به صورت غیر رسمی و از امروز مورخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ به طور رسمی باید تعطیل شوند و تمام واحدهای صنفی باید نسبت به این امر اقدام کنند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در وضعیت قرمز کرونایی باید تماما تعطیل باشند و تنها گروه شغلی یک که مشاغل پر مصرف و ضروری را تشکیل می‌دهند، توانایی فعالیت بلامانع را دارند.

در همین راستا روابط عمومی اتاق اصناف ایران  اظهار کرد: از امروز تمامی بازارهای تهران و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ باید نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی و تولیدی خود اقدام کنند که اطلاعیه رسمی آن تا ساعاتی دیگر ابلاغ می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعنوان یک خواهش محضر مسئولان کشوری خواهشمندم در سطح کشور ونه فقط تهران تا موقع واکسیناسیون جمعی کل کشور ( کلیه پاساژ های مسقف، باشگاههای ورزشی، تالار ها ) فقط همین سه مورد را تعطیل نمایید. .