کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز درکدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟

13 تير 1400 ساعت 9:58

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.


به گزارش جهان نیوز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌‎وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز برای بخش‌های شمالی آذربایجان‌های غربی و شرقی، قزوین، اردبیل، زنجان، شمال سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز و تهران در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد‌وبرق و وزش باد‌های شدید و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با شمالی شدن جریانات در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر با بارش باران مواجه هستیم که گاهی همراه با رعد‌وبرق و وزش باد خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی ۵ روز آینده در بخش‌های جنوبی سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعد‌وبرق و گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: در این مناطق تا سه‌شنبه به دلیل نفوذ هوای گرم و مرطوب جنوبی هم بر میزان و هم بر وسعت بارش‌ها افزوده می‌شود.

گودرزی در مورد وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران امروز صاف است و در ساعات بعد از ظهر نیمه ابری می‌شود  و حداکثر دمای این شهر ۳۸ درجه و است.


کد مطلب: 768798

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/768798/امروز-درکدام-استان-های-کشور-باران-می-بارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com